مسئول دفتر فرهنگ و مطالعات پایداری حوزه هنری استان کرمانشاه گفت:پایان تزویر عنوان برنامه‌ای از سلسله شب‌های خاطره در کرمانشاه برگزار می‌گردد.

پایان تزویر شب خاطره مرصاد برگزار می شودبه گزارش     گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،فرزاد زیبایی مسئول دفتر فرهنگ و مطالعات پایداری حوزه هنری استان کرمانشاه گفت:پایان تزویر عنوان برنامه‌ای از سلسله شب‌های خاطره است، که عصر شنبه ۵ مرداد ۹۸ با حضور خانواده معظم شهدا، ایثارگران و خاطره گویان عرصه جهاد و مقاومت در کرمانشاه برگزار می‌گردد.

وی بیان کرد : شب خاطره مرصاد، از سوی حوزه هنری استان کرمانشاه، با محوریت پاسداشت ارزش‌های والای شهدا و آشکار ساختن چهره منافقین کوردل و مدعیان به اصطلاح مدافع حقوق بشر برگزار می‌شود.

فرزاد زیبایی در ادامه افزود: در این مراسم کتاب "حماسه چار زبر" به قلم آذر آزادی تولید شده در دفتر فرهنگ و مطالعات پایداری حوزه هنری کرمانشاه، که از سوی انتشارات سوره مهر منتشر شده است، به دوستداران و علاقمندان عرصه ادبیات پایداری، معرفی خواهد شد.

وی اظهار داشت: این ویژه برنامه از بخش‌های متنوعی همچون خاطره گویی توسط سرداران و ایثارگران عرصه جهاد، تماشای کلیپ و مستند، اجرای موسیقی توسط دانیال دایان و آیتم‌های دیگری تشکل شده است.

زیبایی در ادامه ضمن دعوت از دوستداران عرصه جهاد و مقاومت اظهار داشت: این مراسم در روز شنبه ۵ مردادماه سالجاری ساعت ۱۷ در سالن همایش اداره کل کتابخانه‌های استان کرمانشاه برگزار می‌شود.

انتهای  پیام/ز

 

 

شب خاطره مرصاد  از سوی حوزه هنری استان کرمانشاه برگزار می شود 

برچسب ها: دفاع مقدس ، شهدا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.