مدیرکل آموزش و پرورش خراسان شمالی گفت: ۲۲ هنرجو خراسان شمالی در مرحله اول بیستمین جشنواره هنر‌های تجسمی هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای کشور درخشیدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، عباس سعیدی مدیرکل آموزش و پرورش خراسان شمالی گفت: از سوی دبیرخانه بیستمین جشنواره هنر‌های تجسمی هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای، اسامی برگزیدگان مرحله اول کشوری اعلام شد.

سعیدی افزود: در زمینه فردی ساناز شیروش در رشته چاپ شیشه، مینا بیگلری در رشته حکاک روی فلز، نازنین دهش در رشته دوخت، لیلا محمدی در رشته گلدوزی، فاطمه احمدی در رشته تزئینات چوبی فاطمه ناصری در رشته عکاسی بدون نرم افزار مقام آوران این جشنواره می‌باشند.

وی تصریح کرد: در زمینه گروهی زهرا منفردی و محدثه وطن دوست در رشته دوخت یک لباس کامل و مهسا طالب زاده، فاطمه اسماعیلی و ساغر بازخانه در رشته دوخت لباس دانش آموزی دخترانه و مطهره ربانی، حکیمه پس افکند، فاطمه زحمت کش در رشته دوخت لباس دانش آموزی پسرانه و دانیال منصوری، سینا آچاک، رضا فردین فر، میلاد لشکری در معماری داخلی فضا‌های تجاری و هادی ایمانی، محمد رضا الهی، مرداد علی پور، امید محمدی در رشته معماری داخلی فضا‌های مسکونی حائز مقام شدند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان افزود: این دوره از جشنواره در ۹ رشته که دارای ۳۳ عنوان زمینه بود برگزار شد و در مرحله شهرستانی و استانی با داوری آثار تعداد ۱۶۰ اثر به مرحله استان و از میان آن‌ها با ارسال ۲۹ اثر به مرحله کشوری ارسال شد.

گفتنی است آزمون عملی مرحله کشوری جشنواره، در دهه سوم مردادماه به میزبانی استان آذربایجان شرقی برگزار می‌گردد.

انتهای پیام/ ر

درخشش ۲۲ هنرجو خراسان شمالی در جشنواره هنر‌های تجسمی فنی و حرفه‌ای

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.