فرمانده انتظامی شهرستان آبادان از دستگیری ۳ سارق حرفه ای منازل با۱۰ فقره سرقت در آبادان خبر داد.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،سرهنگ سید محسن تقی زاده فرمانده انتظامی شهرستان آبادان گفت: مأموران کلانتری ۱۸ ذوالفقاری در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک مورد سرقت منزل در یکی از محله های ذوالفقاری، موضوع را در دستور کار خود قرار داده و به محل اعلامی اعزام شدند.

وی افزود: مأموران انتظامی پس از شنیدن اظهارات شاکیان و تشکیل یک تیم عملیاتی با انجام گشت زنی نامحسوس و فعالیت‌های اطلاعاتی در سطح شهرستان، موفق به شناسایی مخفیگاه متهمان در یکی از نقاط آبادان شده که با هماهنگی مرجع قضائی وارد محل شده و متهمان که۳ نفر بودند را دستگیر کردند.

فرماندهی انتظامی شهرستان آبادان گفت: در بازرسی از مخفیگاه سارقان، اجناس سرقتی منزل شامل یک دستگاه تلویزیون، یک دستگاه موتورسیکلت سرقتی، یک دستگاه پنکه دستی را کشف کردند.

سرهنگ تقی زاده با اشاره به توقیف ۲ دستگاه موتورسیکلت دیگر از متهمان ادامه داد: هر ۳ متهم از طریق مرجع قضایی و پیگیری رئیس کلانتری روانه زندان شدند.

وی گفت: خوشبختانه با فعالیت های شبانه روزی همکاران در کلانتری ها و پلیس های تخصصی شاهد کاهش سرقت در آبادان هستیم، امید می رود روند مشارکتی همشهریان به منظور همکاری با پلیس در زمینه شناسایی متهمان و کشف سرقت ها ادامه داشته باشد.

انتهای پیام/ د

دستگیری  سارقان وکشف۱۰ فقره سرقت

برچسب ها: نیروی انتظامی ، سرقت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.