مهم‌ترین حوادث امروز (دوم مردادماه سال ۹۸) را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،مهم‌ترین حوادث امروز (چهارشنبه دوم مرداد  ماه سال ۹۸) را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

پرونده ۲قاچاقچی بزرگ موادمخدر بسته شد

سرهنگ سید محسن تقی زاده فرمانده انتظامی شهرستان آبادان گفت: در راستای اجرای طرح مبارزه با مواد مخدر و به منظور ضربه زدن به باندهای قاچاق، شناسایی و دستگیری سوداگران مرگ که در زمینه تهیه و توزیع مواد مخدر فعالیت داشتند این موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آبادان قرار گرفت.

وی افزود: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی با انجام کار اطلاعاتی دقیق، یک دستگاه خودرو ۴۰۵ را به کمک نیروهای عملیاتی یگان امداد در محور ماهشهر به آبادان توقیف و پس از بازرسی خودرو مقدار ۱۰ کیلو و ۸۰۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک را کشف کردند.

فرمانده نیروی انتظامی آبادان گفت: در این رابطه دو قاچاقچی معروف مواد مخدر دستگیر و پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شدند.

تقی زاده با تاکید بر اینکه نیروی انتظامی به صورت شبانه روزی با قاچاقچیان مواد مخدر و مخلان امنیت و آرامش مردم به شدت برخورد می‌کند و اجازه جولان به آن‌ها نمی‌دهد، تصریح کرد: از همشهریان می‌خواهیم تا هرگونه مورد مشکوکی را به طور سریع از طریق تماس فوریتی ۱۱۰ پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.