مدافع تیم سایپا گفت: صد در صد به بردن پرسپولیس فکر می‌کردیم و تیم مان تازه از فشار بدنسازی خارج شده است.

شریعتی: ۱۰۰ درصد به بردن پرسپولیس فکر می‌کردیم/ تاخیر در شروع لیگ برتر به ضرر سایپا استبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، طا‌ها شریعتی درباره برتری ۲ بر صفر تیم فوتبال سایپا مقابل پرسپولیس در جام شهدا و صعود به فینال این رقابت‌ها بیان کرد: بازی خیلی پرفشاری بود و با توجه به اینکه تیم سایپا به تازگی از بدنسازی خارج شده است برگزاری چنین بازی‌هایی برای مان لازم است تا از این طریق بتوانیم شرایط عادی مان را به دست آوریم.

او ادامه داد: خدا را شکر پرسپولیس را بردیم و نتیجه خوبی هم گرفتیم. اکنون به فکر بازی بعدی با شاهین بوشهر هستیم. صد در صد فکر به بردن پرسپولیس فکر می‌کردیم.

شریعتی درباره برگزاری اردو‌های سایپا در داخل کشور گفت: تمرینات خیلی خوبی پشت سر گذاشتیم و تمرینات بدنسازی مان در بروجن کیفیت خوبی داشت. به مرور فشار تمرینات را کاهش دادیم تا آماده بازی‌ها شویم.

مدافع تیم سایپا افزود: هرچند تاخیر در شروع لیگ به ضرر تیم ما است، اما بی شک آمادگی مان را حفظ می‌کنیم.

شریعتی درباره اینکه با توجه به اظهارات فرهاد مجیدی مبنی بر المپیکی شدن تیم ملی امید آیا این تیم پتانسیل صعود به المپیک را دارد یا خیر، گفت: با کادرخوبی که تیم ملی امید دارد قطعا می‌توانیم نتیجه بگیریم و پتانسیل صعود به المپیک را داریم.

مدافع تیم ملی امید اظهار داشت: البته برخی مسائل باید مکمل کیفیت کادرفنی و پتانسیل بازیکنان مان باشد که امیدوارم این اتفاق بیفتد. ما نیاز به برگزاری اردو‌های خوب، بازی‌های دوستانه بیشتر و تمرینات بهتری داریم.


بیشتر بخوانید:

خانه جدید کالدرون در ولنجک/ وضعیت رفیعی و مصلح به کجا رسید؟

روز شلوغ باشگاه پرسپولیس/ ستاره‌ها جدا می‌شوند؟

وضعیت مصدومان پرسپولیس/ دوری ۲۰ روزه سه ستاره


انتهای پیام/

اظهارات شریعتی پس از دیدار برابر پرسپولیس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار