مدیر درمان تامین اجتماعی استان کرمانشاه به ارائه توضیحاتی در مورد برنامه‌های این سازمان برای ارتقای خدمات درمانی پرداخت.

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،میثم حجتی پور مدیر درمان تامین اجتماعی استان کرمانشاه گفت : از ابتدای سال ۲۶۷۰ نفر در بیمارستان حضرت معصومه (س) بستری شدند که نسبت به مدت مشابه سال قبل از رشد سه درصدی حکایت دارد.

وی گفت : از این تعداد افراد بستری شده یک‌هزار و ۱۸۶ مورد مربوط به زایمان زنان بوده که نسبت به مدت مشابه سال قبل این آمار بدون تغییر بوده است.

به گفته مدیر درمان تأمین اجتماعی استان کرمانشاه، همچنین در بیمارستان شهدا ۲۵۷۲ نفر بستری شدند و ۳۳۰ هزار نفر نیز به مراکز سرپایی مراجعه کردند.

حجتی پور افزود: از نظر شمار مراجعه کنندگان برای دریافت خدمات سرپایی بیشترین آمار مربوط به مرکز پلی کلینیک تخصصی شماره یک و دو و بیمارستان شهدا بوده است.

وی عنوان کرد: بیشترین خدمات مورد تقاضا در بیمارستان شهدا شامل ارتوپدی، جراحی عمومی، گوش و حلق و بینی و جراحی مغز و اعصاب و در بیمارستان حضرت معصومه جراحی زنان بوده است.

مدیر درمان تأمین اجتماعی استان کرمانشاه گفت: درصدد توسعه اورژانس بیمارستان شهدا در فضای یک هزار و ۶۰۰ متری بر اساس استاندارد‌های روز دنیا هستیم تا سطح ارائه خدمات افزایش یابد.

حجتی‌پور افزود: در حال حاضر ۸ مرکز زیرمجموعه سازمان تأمین اجتماعی در استان کرمانشاه فعال است و به زودی با راه اندازی مراکز پاوه و جوانرود، دو مرکز دیگر نیز به این مجموعه اضافه خواهد شد .

 

 

انتهای پیام/د

۲۶۷۰ نفر در بیمارستان حضرت معصومه (س) بستری شدند

 

برچسب ها: اخبارسلامت ، بیمه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.