مدیر منطقه هشت شهرداری اصفهان گفت: ظرف چند ماهِ آینده، ۱۱ پروژه عمرانی و خدماتی منطقه ۸ شهرداری اصفهان تکمیل و به بهره برداری می‌رسد.

سید رسول هاشمیان مدیر منطقه هشت شهرداری اصفهان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،  با اشاره به انجام هماهنگی‌های لازم با واحد املاک به منظور آزاد سازی و تایید نقشه برداری زمین ورزشی مارچین گفت: خاکبرداری محل و خرید تجهیزات لازم برای این طرح در حال انجام است.
او ادامه داد: علاوه بر طرح عمرانی مارچین، ۱۰ طرح دیگر از جمله ساماندهی و مرمت برج کبوتر کوجان که به عنوان سومین برج کبوتر منطقه، روکش آسفالت و لکه‌گیری خیابان‌ها و معابر، پیاده روسازی خیابان جابر انصاری، اجرای چند پروژه مشارکتی مسکونی و تجاری، زیرسازی، منطقه، اصلاح درز‌های انبساطی پل امام خمینی (ره) در حال انجام است که در چند ماه آینده به بهره برداری می‌سد.
مدیر منطقه هشت شهرداری اصفهان ادامه داد: در حوزه فرهنگی نیز بیش از ۲۰ جشن و رویداد فرهنگی و تفریحی به صورت خانوادگی با محوریت برنامه‌های نشاطستان در بوستان‌ها و محلات مختلف منطقه هشت در حال اجرا است.

هاشمیان افزود: با بررسی وضعیت اجتماعی محلات منطقه هشت، ضرورت حساس‌سازی خانواده‌ها در حوزه اعتیاد بیش از پیش مورد توجه قرار گرفت که در این حوزه نیز اداره فرهنگی اجتماعی منطقه با بهره‌گیری از اوقات فراغت تابستانی، اقدام به برگزاری سلسله نشست‌های آموزشی برای آگاه‌سازی خانواده‌ها در مساجد و فرهنگسرا‌های منطقه کرده است.

او گفت: پس از وصول شکایات مردمی در خصوص ناامن بودن پارک‌های منطقه هشت توسط افراد کارتن خواب و متکدیان، جمع‌آوری آن‌ها از سطح منطقه توسط واحد پیشگیری و رفع تخلفات شهری معاونت خدمات شهری منطقه در دستور کار قرار گرفت.

مدیر منطقه هشت شهرداری اصفهان بیان کرد: در این طرح که به منظور جمع آوری کارتن خواب‌ها و متکدیان و دوره گردان در پارک بزرگ گل محمدی، بوستان بهشت، بوستان سردار صادقی و بوستان خیابان باهنر اجرا شد، تعداد ۱۵ کارتن خواب و تعداد زیادی دوره گرد و متکدی به مرکز پذیرش آسیب دیدگان اجتماعی انتقال داده شدند.

هشمیان در پایان گفت: با تلاش و پیگیری مجدانه عوامل اجرایی منطقه در حوزه بهینه‌سازی انرژی، منطقه هشت شهرداری اصفهان رتبه نخست صرفه‌جویی و بهینه‌سازی مصرف سوخت و انرژی را در شهر اصفهان کسب کرد.

انتهای پیام/ی
 


منطقه هشت شهرداری، رتبه نخست صرفه‌جویی و بهینه‌سازی مصرف سوخت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.