سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: دشمنان تلاش می‌کنند با استفاده از ابزار رسانه و عملیات روانی جمهوری اسلامی را وادار به تکمین کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، سردار سرتیپ دوم پاسدار رمضان شریف سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حاشیه همایش مدیران روابط عمومی و تبلیغات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مشهد، گفت:  رسانه ابزار اصلی در عرصه جنگ اراده‌ها است و هم اینک در این آوردگاه، رسانه به عنوان ابزاری مهم و موثر برای تحمیل اراده طریفین در صحنه درگیری به کار گرفته می‌شود.

او ادامه داد: تولیدات رسانه‌ای می‌تواند در عزم، اراده و تصمیم طرفین تأثیرگذار باشد، زیرا یک واقعیت انکارناپذیر است.
 
سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: قدرت امپراتوری رسانه‌ای غرب به اندازه‌ای قابل توجه است که اغراق نیست اگر بگوییم نسبت به قدرت نظامی برتری دارد.

سردار شریف قدرتمندی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را از نظر محتوا بی نظیر دانست و افزود: با این وجود هم اینک در انتخاب سوژه‌های رسانه ای، تجهیزات و نیروی انسانی ما در برابر غرب نابرابری وجود دارد.

او تصریح کرد: با این حال به لطف پروردگار و همت جوانان ایرانی شرایط کشورمان در این عرصه نسبت به گذشته بهتر شده است به طوری که سواد رسانه‌ای قدری جایگاه خود را پیدا کرده و میزان تشخیص مردم در شناخت صاحبان رسانه‌ها بیشتر شده، اما هنوز با حد مطلوب فاصله داریم.

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: رسانه‌های غربی تصویری بزرگنمایی شده از قدرت واقعی سردمداران خود ارائه می‌کنند، و ما را ضعیف تر از قدرت واقعی که در اختیار داریم نشان می‌دهند این در حالی است که جمهوری اسلامی ایران در رویارویی‌های اخیر در حوزه‌های مختلف نشان داد تصویر دشمن ساخته از ما، غیرواقعی است.

سردار شریف افزود: دشمنان تلاش می‌کنند جمهوری اسلامی را با استفاده از ابزار رسانه و عملیات روانی وادار به تکمین کنند، ولی اگر ما نشان دهیم قدرتی توانا در مقابله با آن‌ها هستیم، دشمن دیگر توان رویارویی ندارد.

او ادامه داد: همگان می‌بایست تلاش کنیم قدرت جمهوری اسلامی را که متکی به انقلابی بزرگ، بامعنا، ظرفیت بسیار قدرتمند از ناحیه پشتیبانی مردم و برخوردار از رهبری توانمند، شجاع و مقبول است به جهانیان منعکس نماییم.
 
سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: بر این اساس باید کوشید تا منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی به افکار عمومی جهان منتقل شود، زیرا به طور قطع می‌توانیم در حوزه بازدارندگی و پشیمانی دشمن مؤثر عمل کنیم.

سردار شریف افزود: امروز یکی از راه‌های بلاثر نمودن تحریم‌های اقتصادی و فشار‌های آمریکا ارائه تصویر قدرتمند از اراده کشور، ملت و توانمندی‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

او تصریح کرد: مطابق دستورالعمل‌های در اختیار بر‌ای همه حوزه‌ها از جمله در مرز‌های زمینی و دریایی، کار خود را برای حراست از نظام مقدس جمهوری اسلامی انجام می‌دهیم و قاطعانه با همه توان از مرز‌ها و امنیت ملی ایران دفاع می‌کنیم.

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: جمهوری اسلامی در طول هشت سال دفاع مقدس و مدت زمان نیز افزون بر ۳۰ سال پس از آن، در حوزه دفاعی ظرفیت سازی کرده لذا به لطف پرودگار قادریم به خوبی از داشته هایمان دفاع کنیم و اجازه ندهیم ایران بار دیگر مانند دوران دفاع مقدس غافلگیر شود.
 
سردار شریف افزود: بر این اساس نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران با هدایت و تدبیر رهبر معظم انقلاب اسلامی و فرمانده کل قوا آماده دفاع جانانه و موثر از دارایی‌ها و امنیت کشور هستند.

او ادامه داد: جمهوری اسلامی ایران قصد حمله به هیچکس را ندارد، اما به خوبی قادر است در مقابل دشمنانش ایستادگی کند.

انتهای پیام//ف.س
 

نیروهای مسلح آماده دفاع  از  امنیت کشور هستند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.