فرمانده قرارگاه منطقه‌ای ثامن الائمه نیروی زمیی سپاه گفت: تلاش سپاه در شرق و شمال شرق کشور ایجاد امنیت وزمین گیر کردن فعالیت دشمنان است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، سردار سرتیپ پاسدار سید حسن مرتضوی فرمانده قرارگاه منطقه‌ای ثامن الائمه نیروی زمینی سپاه دربازدید ازبیمارستان امام حسین (ع) که به همراه مدیر کل و معاونین صداوسیما خراسان رضوی انجام شد گفت:امروز در ورود به ۴۰ سال دوم انقلاب اسلامی این افتخار را داریم که به قدرت بازدارندگی به این معنی که تولید قدرت متناسب با نیاز‌ها در همه عرصه ها، صحن‌ها و جغرافیای انقلاب اسلامی حاصل شده است.

او ادامه داد: اراده این بکارگیری در دستان فرمانده کل قوا است که گسترش آن از سواحل مدیترانه تا تنگه باب المندب بعنوان خاک ریز مستحکم انقلاب اسلامی ایجاد شده است و سازمان رزم متناسب با نیاز‌های انقلاب اسلامی در عراق، سوریه، لبنان، یمن و افغانستان و هرجا که اقتضاء انقلاب اسلامی باشد ایجاد شده است و همه مدیون شهدا، امام شهدا و مردم عزیزی هستیم که در تمام عرصه‌ها حاضر و حامی بودند.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای ثامن الائمه نیروی زمینی سپاه به تلاش دشمن به واسطه شکست‌های مفتضحانه اشاره کرد و گفت: دشمن عناصر خود فروخته خود را به شرق آورد، اما امروز قرارگاه ثامن الائمه توانسته در جغرافیای بیش از یک هزارکیلومتری در مرز‌ها فعالیت دشمنان را در خود خاکشان خنثی کند چراکه مرز‌های ایران باید امن باشد و امن بماند و خدمات بهداری مرکزشمال شرق یک گوشه‌ای از توان و قدرت نیروی زمینی سپاه است.

سردار مرتضوی افزود: ما این اثر گذاری را در حرکت و تلاش عزیزان صداو سیما می‌دانیم واین حمایت‌ها و تعاملات دو مجموعه یک ضرورت امروزانقلاب اسلامی است چرا که ظرفیت صداوسیما در اطلاع رسانی هوشمند، امن وصادق بر همگان روشن است و سرزنش‌های دشمن در این راه بعنوان تیر و ترکش‌هایی است که درراه رسیدن به ارزش‌های انقلاب اسلامی باید تجربه شود چرا که استکبار این بزرگی را نمی‌تواند ببیند.

محسن نصر پور مدیرکل صداوسیما هم در این نشست گفت: نیروی زمینی سپاه هرروز در حال فعالیت جدید و از چشم استکبار جهانی است و یکی از کار‌های این نیرو ایجاد قرارگاه ثامن الائمه که امنیت شرق کشور را به خوبی برعهده گرفته است.

او ادامه داد: نیروی زمینی سپاه در سال‌های گذشته بخوبی امنیت مردم را فراهم کرده است و امروز هم بخوبی در حال نقش آفرینی است و این خدمات باید پیوست رسانه‌ای و فرهنگی داشته باشد تا باعث امیدواری در بین مردم شود.

مدیرکل صداوسیما گفت: رسانه ملی و صداوسیما مرکز خراسان رضوی آمادگی دارد در حوزه‌های درمانی، بهداشتی و دیگر خدمات این قرارگاه را انعکاس دهد.

انتهای پیام//ج. ر

بازدید فرمانده قرارگاه منطقه‌ای ثامن الائمه نیروی زمینی سپاه از بیمارستان امام حسین (ع)

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.