فرماندار کرمانشاه گفت : تاکنون به ۴۲۰ روستای این شهرستان با ۲۶ هزار خانوار روستایی گازرسانی شده و گازرسانی به ۸۰ روستای دیگر در دست اقدام است.

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،فضل اله رنجبر فرماندار کرمانشاه با اشاره به برگزاری نشست بررسی پیشرفت پروژه‌های گازرسانی در شهر و روستا‌های تابع شهرستان که با حضور شهرداران مناطق و مدیرعامل و مدیران شرکت گاز برگزار شد، گفت : در این جلسه علاوه بر بررسی مسائل مربوط به تعامل شهرداری‌ها و نواحی مدیریت گاز، موضوع و موانع اجرای پروژه‌های گازرسانی به روستا‌ها مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

وی با بیان اینکه گازرسانی به پنج روستا نیز آماده پیمان سپاری است، گفت : مطالعات و طراحی گازرسانی به بیش از ۱۷۵ روستا هم در حال انجام است.

فرماندار کرمانشاه ادامه داد: در نشست اخیر موانع اجرایی هرکدام از پروژه‌های گازرسانی در بخش‌های کوزران، ماهیدشت، مرکزی، سرفیروزآباد و بیلوار مورد بررسی قرار گرفت و تصمیماتی برای رفع موانع و سرعت بخشیدن به این پروژه‌ها اتخاذ شد.

رنجبر اضافه کرد: در این نشست مقرر شد کمیته تخصصی به ریاست معاون عمرانی فرمانداری در زمینه رسیدگی به موضوع پرداخت خسارت به محل‌های آسفالت شده در زمان اجرای پروژه‌های گازرسانی تشکیل شود و توافقات لازم برمبنای دستور حفاری‌ها بین شهرداری‌های مناطق و شرکت گاز و همچنین بخشداری‌ها و دهیاری‌ها و شرکت گاز صورت گیرد .

 

 

انتهای پیام/د

اجرای پروژه‌های گازرسانی به روستا‌ها

 

برچسب ها: صنعت ، گاز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.