فرماندار قصرشیرین گفت : این شهرستان راهبردی نقش بسیار مهمی در رونق اقتصاد کشور دارد.

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،مرادعلی تاتار فرماندار قصرشیرین در جلسه ستاد مدیریت و سامان دهی تردد زایران اربعین حسینی در مرز خسروی با حضور مشاور فرمانده کل قوا و استاندار کرمانشاه گفت : شهرستان قصرشیرین با ۲ مرز رسمی خسروی و پرویزخان با اقلیم و حکومت مرکزی و تبدیل آن به منطقه ازاد در آینده و وجود زمین‌های کشاورزی آباد با محصولات برند در کشور اهمیت بسیاری دارد.

وی یکی از مطالبه‌های اصلی مرزنشینان همیشه با صلابت را بازگشایی مرز خسروی بیان کرد و گفت : این مرز از دیرباز محل تردد زوار و بوده و قدمتی بسیار دارد و دارای بزرگترین پایانه بین المللی کشور است.

وی وجود ۲ مرز خسروی با ۵۷ گیت و وجود سالن‌های مجزای ورود و خروج زایر و ۱۴ هتل و مهمانپذیر و سرمایه گذاری‌های کلان از مهم‌ترین قابلیت‌های موجود برای خدمات رسانی به زایران است.

وی ادامه داد: سرمایه گذاری‌های بسیاری شده و صاحبان ۱۴ هتل اقامتی شهرستان چشم امید زیادی دارند به بازگشایی مرز و از نظر مسافت نیز نزدیکترین نقطه کشورمان به کربلا و نجف و بغداد است.

وی گفت: هم اکنون ۱۴۰ هکتار پارکینگ به سامانه روشنایی و آب تجهیز شده و گنجایش ۱۰۰ هزار خودرو دارد و زیرساخت‌های مناسب و اقامت گاه‌ها و ۲ محوطه با پد بالگرد و محوطه سازی جایگاه سوخت و جانمایی برای ادارات صورت گرفته و با توجه به زیرساخت‌ها این آمادگی کامل برای بازگشایی مرز خسروی دارد.

 

 

انتهای پیام/د

وجود ۲ مرز رسمی خسروی و پرویزخان با اقلیم و حکومت مرکزی

 

برچسب ها: استانداری ، تسهیلات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.