بازدید ۴۴۵ نفر از نیروگاه نکا

مدیرعامل شرکت مدیریت تولید برق شهید سلیمی نکا گفت:۴۴۵ نفر از دانشجویان، دانش آموزان و کارکنان سازمان‌ها در ۴ ماهه امسال به منظور آشنایی با فرایند تولید برق از نیروگاه شهید سلیمی نکا بازدید کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،نعمتی مدیرعامل شرکت مدیریت تولید برق شهید سلیمی نکا گفت: در راستای آگاه سازی افکار عمومی با دشواری شرایط تولید و ترویج فرهنگ مدیریت مصرف انرژی، ۱۷۰ دانش آموز، ۱۱۲ دانشجو و ۱۶۳ نفر از کارکنان شرکت‌ها و سازمان‌ها در قالب ۱۷ گروه از نیروگاه شهید سلیمی نکا بازدید کردند.

وی افزود:در این بازدید‌ها ابتدا فیلم‌هایی در خصوص معرفی نیروگاه و مشقات نگهداری، تعمیرات، بهره برداری و تولید انرژی به نمایش درآمد، سپس کارشناسان نیروگاه به شرح توانمندی‌های کارکنان نیروگاه در زمینه بازسازی و ساخت داخل قطعات نیروگاهی، تعمیرات و نگهداری واحد‌ها و پیچیدگی مراحل مختلف تولید انرژی پرداختند.

مدیرعامل شرکت مدیریت تولید برق شهید سلیمی نکا گفت: در پایان بازدیدکنندگان ضمن بازدید از تأسیسات و تجهیزات نیروگاه و گوش دادن به توضیحات کارشناسان از نزدیک با عملکرد نیروگاه و مراحل تولید برق آشنا شدند.
انتهای پیام/س
 

آشنایی ۴۴۵ بازدیدکننده با سختی فرایند تولید و اهمیت مصرف بهینه برق در نیروگاه نکا

برچسب ها: وزارت نیرو ، صنعت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار