مأموران انتظامی خراسان جنوبی در عملیات مشترک پلیسی ۱۶۷ کیلوگرم شیشه کشف کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ، سردار شجاع  فرمانده انتظامی استان گفت: مأموران انتظامی خراسان جنوبی با رصد اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی دریافتند که اعضاء یک باند تهیه و توزیع مواد مخدر قصد انتقال محموله سنگین مواد مخدر را به استان‌های مرکزی کشور دارند که بلافاصله موضوع پیگیری شد و تعقیب و دستگیری سوداگران مرگ در دستور کار پلیس قرار گرفت.

او افزود: مأموران انتظامی خراسان جنوبی و سمنان در عملیاتی مشترک خودرو سواری حامل مواد مخدر را شناسایی و متوقف کردند که در بازرسی از آن ۱۶۷ کیلو شیشه کشف و  یک متهم دستگیر شد.

سردار شجاع  با بیان اینکه مأموران با رصد و انجام کار اطلاعاتی، اعضا دیگر این باند را نیز شناسایی کردند، گفت: به دنبال آن تیم‌هایی از پلیس خراسان جنوبی و استان یزد قاچاقچیان را که با خودرو‌های تندرو در کویر "طبس- یزد" در حرکت بودند به صورت نامحسوس تحت نظر گرفتند.

فرمانده انتظامی استان گفت: پس از طی مسافتی تعقیب و گریز سرانجام مأموران خودرو‌های حامل مواد را با استفاده از قانون به کارگیری سلاح متوقف کردند که قاچاقچیان با تنگ شدن عرصه بر خود، تسلیم مأموران شدند.

او افزود: در این عملیات‌ها ۴ قاچاقچی مسلح دستگیر شدند و در بازرسی از خودرو‌های آنان، ۳ قبضه کلاش، یک قبضه سیمینوف، یک قبضه گرینوف و مقادیری مهمامات جنگی کشف شد.

انتهای پیام / ب

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.