بازیکن تیم فوتبال پیکان تهران گفت: اردوی اخیر تیم ملی به بازیکنان جدید لیگ برتری انگیزه و اشتیاق تزریق کرد.

سعید واسعی بازیکن تیم فوتبال پیکان تهران که به تازگی به تیم ملی فوتبال ایران دعوت شده بود، به اردوی هم‌تیمی‌هایش در شهر بروجرد اضافه شده و در گفت‌وگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در مورد این اردو بیان کرد: شرایط این اردو کمی متفاوت است و شنیده بودیم بروجرد آب و هوای مطلوبی دارد، اما شاهد هوای گرم‌تری نسبت به تهران در این‌جا هستیم!

//////واسعی: اردوی اخیر تیم ملی به بازیکنان جوان انگیزه داد/ می‌خواهم در لیگ پیش رو ۱۰ گل بزنم!

با پایان یافتن اردو، منتظر قرعه کشی مسابقات لیگ هستیم

وی افزود: در هر حال هر فردی که سعی دارد که به خوشبختی برسد، باید سختی‌های مسیر را بپذیرد. فعلا در روز چهارم اردویمان در بروجرد هستیم و فردا با تیم شهرداری بروجرد مصاف خواهیم کرد و در نهایت اردوی ما به انتها خواهد رسید و برای مراسم قرعه کشی مسابقات لیگ برتر آماده خواهیم شد.

بخاطر رسیدن به ثبات با پیکان تمدید قرارداد کردم

واسعی در مورد تمدید قرارداد اخیرش با تیم پیکان تهران بیان کرد: ثبات اصلی ترین دلیلی است که در فوتبال به آن برای انتخاب تیم‌هایم فکر می‌کنم. چیزی که دقیقا در پیکان پیدا می‌شد و مرا به تمدید قرارداد ترغیب کرد. امیدوارم بعد از پیکان شرایط به گونه‌ای پیش برود که لژیونر شوم.

تیم‌های تحت نظر فرکی خوب کار می‌کنند

بازیکن تیم پیکان تهران در خصوص کار کردن با حسین فرکی به عنوان سرمربی اظهار کرد: تیمی که تحت نظر فرکی بسته می‌شود با تیمی که او نبسته است و از اواسط لیگ به جمع بازیکنان اضافه می‌شود متفاوت‌تر است. پیکان تیم بی‌حاشیه ای است و باید دید در ادامه چه پیش خواهد آمد.

کمک های حسین فرکی پای مرا به گلزنی باز کرد

واسعی در مورد عملکرد فصل پیشش که منجر به حضور در اردوی اخیر تیم ملی فوتبال شد، بیان کرد: خدا را شکر از نیم فصل دوم لیگ هجدهم شرایط با حضور حسین فرکی در تیم پیکان طوری رقم خورد که پایم به گلزنی باز شود و تا پایان فصل با وجود مصدومیتی که در ابتدای فصل با آن دست و پنجه نرم می‌کردم، عملکرد خوبی از خود به نمایش بگذارم. من در تمام گل‌هایی که برای پیکان زدم نقش بسزایی داشتم و سعی کردم مثمر ثمر واقع شوم.

در لیگ جدید می‌خواهم ۱۰ گل به ثمر برسانم!

او ادامه داد: از خودم توقع داشتم گل‌های بیشتری در لیگ برتر به ثمر برسانم. اما بعد از سپری شدن دوران مصدومیتم در نیم فصل دوم شرایط خیلی برای من بهتر شد. حالا با شروع فصل جدید فوتبالی امیدوارم به هدفی که برای خودم مبنی بر زدن ۱۰ گل است، دست پیدا کنم. ۱۰ عدد مورد علاقه من است و امیدوارم به این مهم دست پیدا کنم.

اردوی تیم ملی به بازیکنان جوان انگیزه داد

واسعی افزود: اردوی اخیر تیم ملی به بازیکنان جوان انگیزه زیادی تزریق کرد. این اتفاق نتایج خود را در لیگ برتر نشان می‌دهد و روی نگاه مربیان لیگ برتری صد درصد تاثیرگذار خواهد بود. از فدراسیون و کادر فنی تیم ملی بابت دعوتشان سپاس گزارم

اردوی اخیر تیم ملی بهترین‌های لیگ هجدهم را به خود دید

وی در مورد تفکرات مارک ویلموتس سرمربی تیم ملی فوتبال گفت: در اردوی اخیر نگاه ویلموتس به گونه‌ای بود که بازیکنان لیگ هجدهم که به نسبت بقیه شرایط بهتری داشتند به تیم ملی دعوت شدند. این اتفاق باعث شد تا من
نیز جز این بازیکنان باشم‌‌.

تیم پیکان پتانسیل معرفی بازیکن به تیم ملی را دارد

او افزود:از تیم پیکان ۴ بازیکن در این اردو حضور پیدا کردند که تعداد می‌توانست بیشتر هم باشد چون تیم ما پتانسیل آن را داشت. در هر صورت امیدوارم تلاش ما به گونه ای باشد که در اردوهای بعدی نیز شانس حضور پیدا کنیم.

//////واسعی: اردوی اخیر تیم ملی به بازیکنان جوان انگیزه داد/ می‌خواهم در لیگ پیش رو ۱۰ گل بزنم!

به تعویق افتادن لیگ به شرایط بدنی بازیکن ضربه می‌زند

واسعی در مورد شرایط بدنی بازیکنان تیم پیکان عنوان کرد: تیم پیکان در هفته پنجم تمرینات خود به سر می‌برد و تمرینات بدنسازی را تقریبا انجام داده ایم. اگر لیگ کمی زودتر شروع می‌شد و به تعویق نمی‌افتاد برای تیم ما شرایط بهتر پیش‌میرفت.

بازیکنان پیکان در حال هماهنگ شدن هستند

طبیعتا هر تیمی در ابتدای شروع فصل با تغییر و تحولاتی رو به رو می‌شود که ما نیز از این قاعده مستثنی نیستیم. بازیکنان تیم ما در حال هماهنگی و آماده سازی هستند تا نتایج خوبی در فصل آتی بگیریم.


بیشتر بخوانید:

خودروسازان به دنبال برگزاری دیداری تدارکاتی در اردوی بروجرد

می‌خواهیم با پیکان جز ۳ تیم بالای جدول لیگ برتر باشیم/ بزرگترین آرزوی من پوشیدن پیراهن تیم ملی است

حضور ۳ بازیکن کلیدی فصل گذشته تیم فوتبال پیکان در هاله‌ای از ابهام قرار دارد


انتهای پیام/

اظهارات واسعی در مورد شرایط تیم پیکان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار