مونیکا کرستا گفت: بازی خوبی را در مقابل ایران به نمایش گذاشتیم و توانستیم پیروز از زمین خارج شویم.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از فدراسیون والیبال،  مونیکا کرستا سرمربی تیم ملی جوانان ایتالیا در خصوص بازی روز گذشته تیم های ملی ایران و ایتالیا که با برد لاجوردی پوشان همراه شد اظهار داشت: بازی خوبی را در ۲ ست ابتدایی به نمایش گذاشتیم اما در ست سوم تیم ایران بهتر بود  و توانست برنده باشد همچنین در ست چهارم هم خوش شانس بودیم ، ایران از ما بهتر بود اما توانستیم برنده بازی باشیم.

سرمربی تیم ملی والیبال جوانان ایتالیا در پاسخ به این سوال که تیمش در بازی با ایران یک ست را واگذار کرد، در حالی که در ۴ بازی قبلی خود هیچ ستی را واگذار نکرده بود، گفت: ما نمی‌توانیم همه بازی‌ها را ۳ بر صفر پیروز شویم. ایران تیم خیلی خوب و قدرتمندی است و واگذاری یک ست به ایران طبیعی بود.

کرستا در پاسخ به این سوال که کدام تیم‌ها به مرحله نیمه نهایی صعود می‌کنند اظهار داشت: احتمال دارد ۳ تیم ایران، آرژانتین و ایتالیا با ۲ برد و یک باخت برابر شوند. این موضوع بستگی به نتیجه بازی ما با آرژانتین دارد و پس از آن رده بندی تیم‌ها مشخص می‌شود. در گروه دیگر هم احتمالا برزیل و روسیه به نیمه نهایی صعود می‌کنند.


بیشتر بخوانید:

اسفندیار: اشتباهات فردی بازیکنان زیاد بود/ شانس صعود به نیمه نهایی را داریم

عطایی: سعی می‌کنیم اشتباهاتمان را کمتر کنیم


انتهای پیام/ 

اظهارات سرمربی تیم ملی والیبال ایتالیا درباره ایران 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار