مدیر امور فرهنگی کمیته امداد همدان از برگزاری ۱۰۰ کلاس آموزش قرآن و معارف ویژه مددجویان این استان خبرداد.

برگزاری ۱۰۰ کلاس آموزش قرآن و معارف ویژه مددجویانبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، مهدی جعفری، مدیر امور فرهنگی کمیته امداد همدان با بیان اینکه دوره‌های آموزش خانواده برای زنان سرپرست خانوار، دختران و پسران بازمانده از تحصیل، دانش آموزان، دانشجویان و زوج‌های جوان تحت حمایت برگزار می‌شود، گفت: در سه ماهه سال جاری ۳ هزار و ۸۰۰ نفر از این دوره‌ها بهره‌مند شده‌اند.

وی با اشاره به اینکه کمک به زوج‌های جوان، تلاش برای موفقیت تحصیلی دانش آموزان و دانشجویان و ارتقاء سطح فکری و فرهنگی خانواده‌های تحت حمایت از مهم‌ترین اهداف کمیته امداد در بخش فرهنگی است، ادامه داد: ۱۰ میلیون تومان در این زمینه هزینه پرداخت شده است.

مدیر امور فرهنگی کمیته امداد همدان با اشاره به اهمیت آموزش در توانمند سازی مددجویان تحت حمایت، گفت: توانمند سازی خانواده‌های تحت حمایت نیاز به افزایش فنون و ارتقای مهارت‌های فنی و علمی دارد که در برنامه آموزش خانواده به آن توجه شده است.
جعفری با بیان اینکه دوره‌های احکام و معارف، قرآن و مشاوره‌های رفتاری برای مددجویان برگزار می‌شود، گفت: این دوره‌ها در قالب ۱۰۰ کلاس آموزشی بوده است.

وی عنوان کرد: ۶۰۰ میلیون تومان اعتبار برای برگزاری دوره‌های آموزش خانواده در سال ۹۸ اختصاص یافته است.

مدیر امور فرهنگی کمیته امداد همدان به برگزاری اردو‌های درون استانی برگزارشده در سال جاری اشاره کرد و گفت: این دوره‌ها از ابتدای سال برای هزار نفر در چهار دوره با هزینه ۴۰ میلیون تومان برگزارشده است.

جعفری گفت: در اردو‌های درون استانی خدمات مشاوره‌ای در زمینه‌های رفتاری و اعتقادی، کلاس‌های ورزشی، دوره‌های آموزشی و احکام برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ب

برگزاری دوره آموزشی خانواده برای مددجویان همدانی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.