مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان، از برگزاری اردوی نشاط و امید منطقه‌ای خبرداد و گفت: این اردو با حضور ۱۰ استان به میزبانی زنجان خواهد بود.

اردوی منطقه‌ای نشاط و امیدبه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛  شهرام میرزایی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان از برگزاری اردوی نشاط و امید  منطقه‌ای خبرداد و گفت: این اردو با حضور ۱۰ استان به میزبانی زنجان خواهد بود.

وی افزود:  هدف از برگزاری اردوی نشاط و امید افزایش مشارکت اعضای جوان در تصمیم گیری و زمینه سازی برای برقراری مستمر اعضا با این جمعیت به منظور بهره مندی از ظرفیت آنهاست.

وی با بیان اینکه انجام فعالیت‌های امدادی و عام المنفعه از وظایف اساسی و مهم سازمان جوانان هلال احمر به شمار می‌رود، خاطرنشان کرد: در این راستا سالانه برگزاری اردو‌های کشوری، برون استانی، استانی، مسابقات، کارگاه‌های آموزشی، طرح‌های بشردوستانه، آموزش‌های کاربردی و برنامه‌های دیگری انجام می‌شود.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: اردوی نشاط و امید نیز یکی از این برنامه‌ها محسوب می‌شود که امسال با شعار" نشاط جوانی، مشارکت اجتماعی، رویکرد تشکیلاتی و ارائه آموزش‌های کاربردی در پیشبرد امور و انجام فعالیت‌های کانونی و ارتقای محتوایی برنامه‌ها توسط دبیران کانون‌های دانشجویی است.

میرزایی یادآوری کرد: امسال استان زنجان میزبان اردوی منطقه‌ای نشاط و امید است که در ۲ بخش خواهران و برادران برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: از ۶ تا ۹ مرداد ماه این اردو برای خواهران از ۱۳ تا ۱۶ همین ماه نیز برای برادران خواهد بود.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: شرکت کنندگان در این اردو‌ها از دبیران و اعضای فعال کانون‌های دانشجویی، جوانان و روستایی از استان‌های البرز، قزوین، گیلان، آذربایجان غربی، اردبیل، همدان، کردستان، آذربایجان شرقی، کرمانشاه و زنجان هستند.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان زنجان در اردوی منطقه‌ای نشاط و امید با حضور ۱۳۲ خانم، ۲۰۵ آقا به همراه ۲۰ سرپرست حضور خواهند داشت.

انتهای پیام /ک 

برگزاری اردوی منطقه‌ای " نشاط و امید" به میزبانی جمعیت هلال احمر زنجان

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.