دو روستای شهرستان بویراحمد که در سیلاب امسال دچار خسارت شدند به صورت ۱۰۰ درصد بازسازی می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج ، فرماندار شهرستان بویراحمد از بازسازی دو روستای نسه کوه ویسی بخش لوداب و روستای نرگسیه تنگ تامرادی تا آغاز فصل بارش خبر داد.

کناری با بیان اینکه ستاد مدیریت بحران در دو روستای نسه کوه بخش لوداب و نرگسیه تنگ تامرادی دو ارودگاه راه اندازی کرده است افزود: در این روستا‌ها ۶۰ چادر برپا شده و خانوار‌ها در این چادر‌ها تا زمان پایان کار ساخت منازل مستقر می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه سیل اخیر در این دو روستا ۳ میلیارد خسارت وارد کرده است ادامه داد: برای هر واحد مسکونی در این روستا‌ها ۶۰ میلیون تومان تسهیلات و ده میلیون تومان کمک بلاعوض پرداخت می‌شود.

فرماندار بویراحمد اضافه کرد: فرمانداری این شهرستان و بنیاد مسکن استان این آمادگی را دارند در صورت موافقت سایر روستا‌های خسارت دیده هم بازسازی شوند.

کناری همچنین به خسارت ۷ میلیارد تومانی به بخش تاسیسات شهرستان بویراحمد در سیلاب فروردین ماه اشاره کرد و گفت: در سیلاب امسال در حوزه آب و فاضلاب ۳۰ میلیارد تومان، حوزه صنعت ۳ میلیارد و در حوزه برق یک و نیم میلیارد تومان خسارت وارد شده که با این اعتبار تاسیسات مهم و ضروری تعمیر و به چرخه باز می‌گردند.

انتهای پیام/پ

برچسب ها: حوادث ، استانداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.