نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان: ائمه جمعه ستون خیمه گاه قرار گاه فرهنگی هستند.

ائمه جمعه ستون خیمه گاه قرار گاه فرهنگیبه گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان ؛ خاتمی نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان در دیدار ستاد ائمه جمعه استان با اشاره به برگزاری نماز عبادی سیاسی جمعه این تریبون را محل بیان مفاهیم اسلامی و قرانی و مواضع رهبری و انقلاب دانست.

حجت الاسلام والمسلمین خاتمی افزود:نماز جمعه قرارگاه فرهنگی، معنوی و ایمان، بصیرت افزایی و دارای کارکرد‌های موثر برای جامعه است.

وی با بیان اینکه در ۱۴ نقطه استان این فریضه برگزار می‌شد افزود: تقوا، اخلاق، و بصیرت در تریبون‌ها در چهل سالگی برگزاری نماز جمعه درصدر قرارمی گیرد.

معاون سازمان دهی شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور هم با اشاره به تدوین نقشه راه، ساختار و شرح وظایف جدید ستاد ائمه جمعه در سال ۹۸ افزود: در نظام نامه جدید ستاد‌های نماز جمعه از نوسازی و به روز رسانی وظایف این ستاد خبر داد.

حجت الاسلام والمسلمین نوری با اشاره به برگزاری نماز جمعه در ۹۰۰ شهر کشور گفت: در ۴۰ سالگی انقلاب به دنبال حضور پر شور و نگاه دوباره برای فضای جدید نماز جمعه‌های در دوره جدید هستیم

معاون سازمان دهی شورای سیاست گذاری ائمه جمعه هویت بخشی به ستاد‌های ائمه جمعه را مهم خواند و گفت: مردمی بودن مهمترین اصل در کار ستاد ائمه جمعه است و بر ارتباط مردمی مشخصه و وظیفه ستاد‌ها دانست.

در پایان از خدمات سه دهه حجت الاسلام موسوی قدردانی و حجت الاسلام قره داغی به مدیریت دفتر نمایندگی شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان معرفی شد.

 

انتهای پیام/ر

مردمی بودن مهمترین اصل در کار ستاد ائمه جمعه است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.