سرهنگ عبدالله حسنی گفت: این دو محموله در مجموع دربرگیرنده ۴۷۴ کیلوگرم انواع موادمخدر بوده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، سرهنگ عبدالله حسنی فرمانده انتظامی استان سمنان گفت: این محموله با تلاش پلیس مبارزه با مواد مخدر استان سمنان و با مشارکت پلیس مبارزه با موادمخدر خراسان جنوبی و استان مرکزی کشف و هفت قاچاقچی در ارتباط با آن‌ها دستگیر شد.

وی از کشف محموله ۱۲۰ کیلویی حشیش در یک عملیات خبر داد و افزود: همچنین در عملیات دیگر یک محموله ۳۵۴ کیلویی تریاک کشف شد.

فرمانده انتظامی استان سمنان ضمن تقدیر از همکاری نیروی انتظامی استان‌های مرکزی و خراسان جنوبی اضافه کرد: هر دو محموله در کویر دامغان کشف و ضبط شده‌اند.

سرهنگ حسنی همچنین از توقیف یک محموله قاچاق به ارزشی بالغ بر یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال در شهرستان میامی خبرداد و گفت: ماموران انتظامی شهرستان میامی در اجرای برنامه‌های پیشگیرانه خود، تردد خودرو‌های سنگین حامل بار را با جدیت در دستور کار قرار داده‌اند.

وی ابراز داشت: در همین خصوص ماموران یگان امداد این شهرستان حین کنترل محور‌های مواصلاتی یک دستگاه کامیون حامل دام را در جاده میامی سبزوار متوقف و اسناد و مدارک آن را بررسی کردند.

این مسئول انتظامی با بیان این که تناقض گویی‌های راننده خودرو، ظن ماموران را تشدید کرد گفت: در بررسی‌های دقیق بعدی مشخص شد کامیون حامل ۹ راس گوساله فاقد مجوز قانونی حمل است.

به گفته سرهنگ حسنی با هماهنگی مقام قضائی دام‌های کشف شده به اداره دامپزشکی شهرستان میامی تحویل و راننده کامیون به دادسرا معرفی شد.

فرمانده انتظامی استان سمنان ارزش این محموله را بنا بر اظهار نظر کارشناسان امر یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون اعلام کرد.

انتهای پیام / م

توقیف یک محموله  دام قاچاق به ارزشی بالغ بر یک میلیارد ریال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.