متین زبردست نایب رئیس بانوان فدراسیون والیبال درباره شرایط این رشته توضیحاتی کرد.

متین زبردست نایب رئیس بانوان فدراسیون والیبال کشورمان در گفت و گو با خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، درباره حضور تیم ملی والیبال بانوان کشورمان در تورنمنت کرواسی گفت: این تورنمنت یک سری مسابقات تدارکاتی بود که هر سال توسط تشکیلاتی سازمان دهی و برگزار می‌شود تا باشگاه‌ها، تیم‌های ملی و ارگان‌های مختلف در مسابقاتی تدارکاتی با هم بازی کنند و مهیای رقابت‌های پیش رویشان شوند. این رقابت‌ها چندین سال است که در دو بخش نوجوانان - جوانان و زیر ۲۳ سال - بزرگسالان  برگزار می‌شود و در این دوره شرایطی فراهم شد که ما هم در آن حاضر شویم و با تیم‌های خوبی که حضور داشتند رو به رو شویم.

تیم های خوبی در تورنمنت کرواسی حضور داشتند 

او افزود: تیم‌های قدرتمندی در این دوره مسابقات حاضر بودند و به گفته کادر ما تیم‌هایی که از چین در این تورنمنت حضور داشتند سطح بالا و خوبی داشتند و نسبت به سال‌های گذشته قوی‌تر شده بودند، ملی پوشان ما بازی خوبی در این رقابت ها و در مصاف با تیم‌های اروپایی و آسیایی انجام دادند و در نهایت با کسب عنوان قعهرمانی آن به خود باوری خوبی هم رسیدند، هنگام بازگشت ملی پوشان به ایران با آن‌ها صحبت داشتم و خوشبختانه بازیکنان و اعضای کادر از حضور در این مسابقات و سطح آن راضی بودند.

نایب رئیس بانوان فدراسیون والیبال درباره مسابقات پیش روی بانوان کشورمان بیان داشت: تیم ملی والیبال بانوان کشورمان ۲۷ مرداد برای حضور در مسابقات قهرمانی زنان آسیا به کره جنوبی اعزام می‌شود و به همین دلیل ما در این فاصله زمانی فرصت آن را نداریم تا در اردوی برون مرزی و یا تورنمنت دیگری حاضر شویم. اردوی بعدی ما از روز شنبه آغاز می‌شود و اگر فرصت و امکان اعزام زودتر بچه‌ها وجود داشته باشد آن‌ها را به سئول می‌فرستیم تا پیش از آغاز مسابقات قهرمانی آسیا با تیم‌های دیگر بازی دوستانه داشته باشند.

متین زبردست درباره حامی مالی بانوان عنوان داشت:  بانوان حامی مالی مستقلی ندارند  و حامی مالی که برای فدراسیون وجود دارد تیم را تحت پوشش قرار می‌دهد.

زبردست: تورنمنت کرواسی سطح بالایی داشت / فرصتی برای اعزام برون مرزی دیگری نداریم / مسابقات لیگ طبق روال از آذر ماه اغاز می‌شود

مسابقات استعداد یابی آخر مرداد برگزار می شود 

نایب رئیس بانوان فدراسیون والیبال کشورمان درباره استعداد یابی اظهار داشت: وزارت  ورزش بر اساس برنامه ریزی طولانی مدتی که برای ۵ سال در نظر گرفته است  هر ساله شاهد برگزاری  یک سری مسابقات استعداد برتر در بخش آقایان و بانوان هستیم که استعداد‌های آن‌ها تحت آموزش و نظارت قرار می‌گیرند. این مسابقات قرار است از ۲۸ مرداد آغاز شود تا استعداد‌های این دوره آن هم پیدا شوند.  

استعداد‌های کشف شده تحت آموزش نو نظارت قرار می‌گیرند تا وارد تیم ملی شوند که از ۲۸ مرداد آغاز می‌شود و این برای مسابقات پایه است در خصوص لیگ هم فعلا برگزاری آن طبق روال همیشه در آذر اسیت و که بستگی به تیم‌هایی که تعداد آمادگی کمی کنند آن طور که اعلام کردند باشند مسابقات زودتر برگزاتر می‌شود و زبردست در پایان و درباره زمان آغاز مسابقات لیگ گفت: مسابقات لیگ برتر هر سال مطابق روال از آذر شروع می‌شود، اما نکته مهم تعداد تیم‌های حاضر در آن است، اگر تیم‌هایی که برای این رقابت‌ها اعلام آمادگی کردند منصرف نشوند ممکن است این رقابت‌ها را زودتر هم برگزار کنیم.  


بیشتر بخوانید:

بانوان والیبال ایران قهرمان تورنمنت کرواسی شدند

صعود تیم ملی والیبال بانوان ایران به فینال تورنمنت کرواسی

اردوی آماده‌سازی تیم ملی والیبال بانوان در اسلوونی

زمان اعزام تیم ملی والیبال بانوان به اسلوونی مشخص شد


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار