ملی پوش والیبال کشورمان گفت: بینی می‌شد بازی سختی مقابل چک داشته باشیم، زیرا حریفمان چیزی برای از دست دادن نداشت.

حضرت پور: امیدوارمدر مراحل آینده نتایج بهتری هم بگیریم / چک چیزی برای باختن نداشت

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، محمدرضا حضرت پور ملی پوش والیبال کشورمان در خصوص پیروزی تیم ملی جوانان مقابل تیم ملی چک و صعود به مرحله دوم رقابت‌های والیبال جوانان جهان اظهار داشت: پیش بینی می‌شد بازی سختی مقابل چک داشته باشیم، زیرا حریفمان چیزی برای از دست دادن نداشت. بازیکنان تیم ملی چک در ست نخست سرویس‌های خوبی زدند. خداراشکر که توانستیم برنده بازی باشیم، شکست مقابل روسیه هم فقط یک اتفاق بود و البته تجربه خوبی برای ما شد. امیدوارم در مرحله بعدی بتوانیم نتایج بهتری به دست بیاوریم تا دل مردم هم شاد شود.

حضرت پور عنوان داشت: تاکنون آن طور که می‌خواستم نبودم. نمی‌دانم دلیل این موضوع ساعت برگزاری مسابقات است یا ناهماهنگی، اما واقعا زمان برگزاری مسابقات خوب نیست. بازی اول مقابل تونس ساعت ۱۰ صبح بود و ۲ بازی دیگر هم ساعت ۲ بعدازظهر انجام شد. این وضعیت برای ما آزاردهنده است، اما مجبور هستیم ادامه دهیم.

لیبرو تیم جوانان در مورد مرحله بعدی رقابت‌ها گفت: در رقابت‌های جوانان جهان همه تیم‌ها از قدرت بالایی برخوردارند و هیچ تیمی را نباید دست کم گرفت. امیدوارم در مرحله دوم هم نتایج خوبی کسب کنیم و بتوانیم راهی نیمه نهایی شویم.


بیشتر بخوانید:

حریفان جوانان ایران در مرحله دوم مشخص شدند

کریمی: در لیگ ملت‌های والیبال بدشانسی آوردی


انتهای پیام/ 

اظهارات ملی پوش والیبال کشورمان درباره شرایط تیم ملی جوانان 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار