هاشمی گفت: انتخابات پنجمین دوره شورایاری‌ها با جای گذاری هزار و ۷۰۴ صندوق در ۳۵۲ محله برگزار می‌شود.

برگزاری الکترونیکی انتخابات شوریاری‌ها تمرینی برای سرعت و صحت برگزاری انتخابات کشوریستبه گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، محسن هاشمی رفسنجانی رئیس شورای شهر تهران در جلسه امروز این شورا گفت: بعد از جلسه‌ای که با جنیدی معاون حقوقی رئیس جمهور و نماینده بازرسی کل کشور برگزار کردیم، می‌توان نتیجه گرفت که ما در آستانه برگزاری پنجمین دوره انتخابت شورایاری‌ها هستیم.

رئیس شورای شهر تهران با تأکید بر حضور حداکثری مردم در انتخابات پیش رو گفت: امیدوارم چهارم مرداد ماه (جمعه) شهروندان با مشارکت حداکثری و فعال نقش خود را در مدیریت شهری و ارتقای جایگاه شورایاری‌ها ایفا کنند.

وی با تأکید بر این نکته که سیاست مدیریت محله محوری جزء سیاست‌های شورای پنجم است، گفت: انتخابات شورایاری‌ها می‌تواند گامی موثر در مسیر مدیریت شهری در مقیاس محله محوری باشد و شهرداران مناطق و دیگر مسئولان مدیریت شهری باید از نظرات شورایاری‌ها در پروژه‌های محلی استفاده کنند.

هاشمی با اشاره به برگزاری الکترونیکی انتخابات شورایاری‌ها اظهار کرد: برگزاری الکترونیکی انتخابات شورایاری‌ها تمرینی برای سرعت و صحت انتخابات است که با برگزاری این انتخابات در کارنامه جمهوری اسلامی ایران برگزاری انتخابات به شیوه الکترونیکی نیز ثبت می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری انتخابات در ۳۵۲ محله پایتخت گفت: انتخابات پنجمین دوره شورایاری‌ها با جای گذاری هزار و ۷۰۴ صندوق در ۳۵۲ محله برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.