مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری کرمانشاه از انتخاب سه فرماندار پاسخگو در قالب اجرای برنامه دوشنبه‌های خبری خبر داد

به گزارش    گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،اصغر عظیمی مهر مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری کرمانشاه از انتخاب سه فرماندار پاسخگو در قالب اجرای برنامه دوشنبه‌های خبری خبر داد و گفت : این فرمانداران براساس شاخص‌های در نظر گرفته شده و با مشورت اصحاب رسانه انتخاب می‌شوند.

وی پاسخگویی به موقع به رسانه‌های رسمی، انعکاس به موقع عملکرد دولت در شهرستان، برگزاری منظم برنامه‌های ملاقات عمومی، میزان توفیق در ایجاد انسجام در نظام اداری برای کاهش مدت زمان پاسخگویی به درخواست‌های سرمایه گذاران و کارآفرینان و همچنین میزبانی در اجرای برنامه دوشنبه‌های خبری را از جمله این معیار‌ها دانست.

وی در ادامه تصریح کرد: برنامه دوشنبه‌های خبری در استان با هدف اطلاع رسانی دستاورد‌های نظام و دولت از امروز (دوشنبه ۳۱ تیر) با حضور خبرنگاران و عکاسان خبری از شهرستان سنقر و کلیایی آغاز شده و قصد داریم هر ما ۲ بار در روز‌های دوشنبه در یکی از شهرستان‌های استان حضور پیدا کنیم.

وی اظهار داشت: پس از پایان دور نخست سلسله نشست‌های خبری با همکاری اصحاب رسانه و براساس شاخص‌های در نظر گرفته شده، سه فرماندار پاسخگو انتخاب و معرفی می‌شود.

وی پاسخگویی مجموعه دولت به افکار عمومی را یکی از اهداف برگزاری این برنامه اعلام کرد و گفت: در این برنامه ظرفیت‌های هر شهرستان نیز توسط رسانه‌ها اطلاع رسانی می‌شود.

مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری کرمانشاه گفت: در سفر به شهرستان نشست خبری با حضور فرماندار و خبرنگاران برگزار می‌شود و از طرح‌های شاخص هر شهرستان نیز بازدید به عمل می‌آید.

عظیمی مهر افزود: فرمانداران می‌توانند باتوجه به طرح‌های فعال در هر حوزه از مدیران کل آن حوزه هم برای حضور در نشست خبری و تشریح طرح دعوت کنند.

وی ادامه داد: این برنامه به ترتیب بعد از سنقر و کلیایی در ۳۱ تیرماه، در شهرستان‌های هرسین، پاوه، جوانرود، روانسر، صحنه، کرمانشاه، دالاهو، سرپل ذهاب، ثلاث باباجانی، قصرشیرین، گیلانغرب، اسلام آبادغرب و کنگاور نیز برگزار می‌شود.

 

 

انتهای پیام/د

فرمانداران براساس شاخص‌های در نظر گرفته شده و با مشورت اصحاب رسانه انتخاب می‌شوند

 

برچسب ها: استانداری ، تسهیلات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.