چهارمین جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان کرمانشاه در محل سالن جلسات فرمانداری کرمانشاه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،سیروس خانی معاون سیاسی امنیتی فرماندار شهرستان گفت : هدف از برگزاری جلسات ستادساماندهی امور جوانان درگیر کردن همه دستگاه‌ها و ارگان‌های عضو این ستاد در مسائل مربوط به امور جوانان است.

وی گفت : تمامی کار‌ها و برنامه‌ها باید در چارچوب موازین اسلامی و شئونات برگزار شود و طراحی برنامه‌های نو و جوان پسند در ایام‌های مختلف و پیگیری مصوبات جلسات به ویژه در حوزه جوانان بسیار حائز اهمیت است.

در ادامه خانی تصریح کرد: حرکت به سمت اعتلا و رشد نسل نوجوان و جوان و حل مسائل و دغدغه‌های آنان در جهت استفاده بهینه و تسهیلات ازدواج و اشتغال آنان در سه ماه سال ۹۸ با حضور دستگا‌های اجرایی کلیه بانکه‌ها مطرح شد.

مصطفی باباملکی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان کرمانشاه، به تشریح مصوبات جلسه گذشته پرداخت، سپس بر مشارکت کلیه دستگاه‌های عضو ستاد ساماندهی جوانان در دستور کار جلسه گزارش مکتوب اقدامات انجام گرفته در دهه کرامت و ارایه برنامه به مناسبت دهه ولایت ۲۱ الی ۲۹ مرداد ماه ازدواج و اشتغال جوانان و تعالی خانواده تاکید کرد.

وی گفت: برنامه‌های ورزشی و فرهنگی امور جوانان با هماهنگی خانم افشاری کارشناس ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان کرمانشاه جهت تجمیع و ارسال گزارشات به فرمانداری اجرا گردد.

 

 

انتهای پیام/د

جلسات ستادساماندهی امور جوانان برگزار شد

 

برچسب ها: استانداری ، تسهیلات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.