پرسپولیسی ها درصدد جذب نرمین هاسکیچ، آقای گل فوتبال صربستان هستند اما به نظر می رسد حضور او منتفی شده باشد.

اولویت باشگاه پرسپولیس مهاجم خارجی است/ ماجرای حضور هاسکیچ به کجا رسید؟به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، پرسپولیسی‌ها که در حال حاضر در خط حمله، بازیکنانی از جمله علی علیپور، محمد امین اسدی، سعید کریمی، مهدی ترابی، احمدرضا احمدوند و ... در اختیار دارند، تلاش می‌کنند تا یک مهاجم به خدمت بگیرند و نام‌های زیادی برای حضور در تیم سرخپوش پایتخت اعلام شده است.

اولویت باشگاه پرسپولیس جذب مهاجم خارجی است و مدیران این تیم قصد ندارند سراغ فوروارد‌های داخلی بروند و شنیده می‌شود برای جذب بازیکن خارجی، سقف محدودی را برای هزینه کردن در نظر گرفته اند تا توان پرداخت داشته باشند و مشکلاتی مانند وضعیتی که برای بودیمیر پیش آمد، دیگر رخ ندهد.

یکی از مدیران باشگاه پرسپولیس در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان تایید کرد که اولویت باشگاه پرسپولیس برای جذب مهاجم، بازیکنان خارجی هستند و ۳ - ۴ گزینه نیز دارند.

لازم به ذکر است، ماریو بودیمیر کروات فصل گذشته در پرسپولیس حضور داشت که عملکرد خوبی ارائه نداد و در پایان پرسپولیس را ترک کرد و برای گرفتن مطالباتش به فیفا رفت اما سرخپوشان با تاکید کالدرون، بازهم مهاجم خارجی می خواهند تا کنار علیپور، زوج خط حمله را تشکیل دهند.

همچنین در روز‌های گذشته از  امانوئل ریویر، رضا قوچان نژاد، مهدی طارمی و ... به عنوان گزینه پرسپولیسی‌ها برای حضور در خط حمله یاد می‌شد که تکذیب شد. البته به این جمع باید نام نرمین هاسکیچ را اضافه کرد. این بازیکن بوسنیایی که در فصل گذشته با ۲۴ گل آقای گل فوتبال صربستان شد، مدنظر پرسپولیسی‌ها بود، اما به نظر می‌رسد حضور این بازیکن با توجه به مخالفت باشگاه رادنیچکی منتفی شده باشد.

ارزش این بازیکن در سایت ترانسفرمارکت، یک میلیون و پانصد هزار یورو اعلام شده است.


بیشتر بخوانید:

تهدید پرسپولیس توسط بودیمیر

مهاجم تیم ملی فوتبال آلبانی در پرسپولیس

سرمربی و مربی بدنساز پرسپولیس راهی اسپانیا می‌شوند


انتهای پیام/

آخرین اخبار از باشگاه پرسپولیس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار