مدافع تیم فوتبال پرسپولیس تهران درباره شرایط جدایی اش از جمع سرخپوشان پایتخت صحبت کرد.

مصلح: اولویت برایم خارج از کشور است/ باید خودم را نشان دهم که فنی خط نخوردمبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، شایان مصلح، مدافع تیم فوتبال پرسپولیس تهران که با صلاحدید گابریل کالدرون در لیست مازاد سرخپوشان قرار گرفت، برای مشخص شدن وضعیتش به ساختمان باشگاه رفت و پس از پایان جلسه طولانی در گفتگو با خبرنگاران بیان کرد: جلسه طولانی بود و سر درد گرفتم. صحبت‌هایی انجام شد، اما قرار است بیشتر در جلسه فردا مشخص شود. از نظر روحی اذیت شدم، اما امیدوارم در آینده بهتر شوم و به تیم دیگری بروم.

او افزود: دوست داشتم به صورت قرضی از پرسپولیس جدا شوم، اما فکر می‌کنم این قضیه منتفی شود. دوست داشتم بمانم و با اینکه پیشنهاد خارجی خوبی داشتم، اما به خاطر هواداران ماندم و تمدید کردم، اما نمی‌دانم چه اتفاقی افتاد که در لیست مازاد قرار گرفتم. از تیمی که در لیگ اروپا بازی می‌کرد و تیم‌هایی از ایران که پیشنهادات مالی مناسب داده بودند، پیشنهاد داشتم و برانکو نیز گفت تمدید کنم و به همین دلیل باشگاه بار‌ها تماس  گرفت و سرانجام تمدید کردم، اما پس از مدتی این اتفاق افتاد.

مصلح در مورد شناختش از گابریل کالدرون گفت: کالدرون به من اعلام نیاز و بیان کرد مراقب پایم باشم، اما موقع اینکه به من گفت در لیست مازاد هستم، گفت تو را ندیده ام! نمی‌خواهم حرفی بزنم که تیم دچار حاشیه شود، چون ۲ سال زحمت کشیدم و جام گرفتیم و نمی‌خواهم اکنون تیم دچار حاشیه شود. بزرگتر از شایان مصلح هم بیاید و برود، مهم تیم و هواداران است و من احترام و حرمت را نگه می‌دارم.

مدافع پرسپولیس در خصوص پیشنهاداتی که دارد، اظهار کرد: پیشنهاداتی از تیم‌های داخلی و خارجی داشتم و می‌خواهم در تیم‌های بالای جدول لیگ برتر بازی کنم. همه تیم‌های بالای جدولی جزو رقیبان پرسپولیس هستند و چند روز آینده تصمیم خواهم گرفت و اولویت برایم خارج از کشور است. باید با تمام وجود مقابل پرسپولیس حاضر شوم و باید خودم را نشان دهم که فنی خط نخوردم.

وی در مورد پیشنهاداتش بیان کرد: از تیم‌های بالای جدولی پیشنهاد دارم و قطعا کاری می‌کنم که هواداران پرسپولیس از من رضایت داشته باشند و کاری نمی‌کنم که حتی کوچکترین ناراحتی برای آن‌ها پیش بیاید. روز اول به من گفتند که به تو نیاز داریم و مربی بدنساز هم با من اختصاصی کار می‌کرد. شاید فنی خط خورده باشیم، اما من اینجا نمک خوردم و نمکدان نمی‌شکنم. در آینده بهترین عملکرد را مقابل پرسپولیس خواهم داشت و امیدوارم فصل آینده پرسپولیس مقابل تیم من ببازد، اما در بازی‌های بعدی موفق و پیروز باشد و برای آن‌ها آرزوی موفقیت می‌کنم. این بهترین آرزویم برای پرسپولیس است.


بیشتر بخوانید:

تهدید پرسپولیس توسط بودیمیر

مهاجم تیم ملی فوتبال آلبانی در پرسپولیس

سرمربی و مربی بدنساز پرسپولیس راهی اسپانیا می‌شوند


انتهای پیام/

آخرین اخبار از پرسپولیس تهران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار