به منظور کاهش هدر رفت و تامین فشار مناسب آب آشامیدنی، ۶ هزار و ۵۰۰ متر از شبکه توزیع آب در شهر زیراب اصلاح شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، اسماعیلی افرا مدیر امور آب وفاضلاب شهری سوادکوه گفت: به منظور اصلاح و بازسازی خط انتقال آب شیرگاه در مسیر تعریض جاده سوادکوه، احداث ۲۸۰ متر خط انتقال در محور زیرآب - شیرگاه در دستور کار قرار گرفت که در حال حاضر ۲۸۰۰ متر از این طرح به پایان رسید ودر حال بهره برداری است.
 
وی افزود: به منظور کاهش هدر رفت و تامین فشار مناسب آب آشامیدنی، ۶۵۰۰ متر از شبکه توزیع آب در شهر زیراب اصلاح شد.
 
مدیر امور آبفاشهری سوادکوه به دو طرح آبرسانی در شهر پل سفید اشاره کرد و گفت: ۲هزار متر اصلاح شبکه و مخزن ۲۰۰ متر مکعبی شهرک شهرداری در دست اجراست که در مرحله انتخاب پیمانکار و تهیه زمین قرار دارد.
 
اسماعیلی افرا افزود: با اجرا و بهره برداری از این طرح‌ها بخش اعظمی از مشترکین امور آبفای سوادکوه از مزایای آن بهره مند می‌شوند.
 
وی از اتمام مطالعه فاز ۱ و ۲ ساخت تصفیه خانه آب دراسله خبر داد و گفت: ساخت این تصفیه خانه به منظور تامین آب آشامیدنی بهداشتی در مواقع بارندگی و گل آلود شدن آب چشمه و جلوگیری از قطع آب در پیک مصرف در دستور کار قرار دارد.
 
وی افزود: درحال حاضر ساختمان ادارای و آزمایشگاه این تصفیه خانه احداث شد و پیمانکار انتخاب و عملیات اجرای خاکبرداری و بتن حوضچه ته نشینی و ساخت مخزن ۵۰۰ متر مکعبی به پایان رسید.
 
اسماعیلی افرا با اشاره به اتمام احداث مخزن ۵۰۰ متر مکعبی آلاشت و حفر و تجهیز یک حلقه چاه فلمن به عمق ۱۶ متر با آبدهی ۵ لیتر در ثانیه، گفت: این چاه در مرحله تجهیز قرار دارد.

انتهای پیام/آ


مرحله ۱ و ۲ مطالعات ساخت تصفیه خانه آب دراسله به پایان رسید

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.