مسئول دبیرخانه خاطر نویسی رضوی گفت : هنرمندان ۱۴ استان کشور تاکنون ۵۶ اثر به هشتمین دو سالانه ملی سفرنامه و خاطره نویسی رضوی در سمنان ارسال کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، نیره کاشی مسئول دبیرخانه هشتمین دو سالانه ملی سفرنامه و خاطر نویسی رضوی گفت: از نظر تعداد آثار ارسالی، آذربایجان شرقی با ۱۱ اثر در صدر استان‌ها قرار دارد و پس از آن کرمانشاه با ۱۰ اثر و زنجان با ۶ اثر در رده‌های دوم و سوم قرار دارند.

وی  افزود: هشتمین دوسالانه ملی رضوی شامل دو بخش سفرنامه­ نویسی و خاطره ­نویسی است و در گروه‌های سنی کمتر و بیشتر از ۱۸ سال برگزار می‌شود.

کاشی تشریح کرد: اختتامیه این جشنواره قرار است هشتم و نهم آبان امسال به میزبانی سمنان برگزار شود.

هشتمین دو سالانه ملی سفرنامه و خاطر نویسی رضوی از سری برنامه‌های جشنواره بین المللی فرهنگی هنری امام رضا (ع) و با اهداف اشاعه ­فرهنگ منور رضوی، گسترش فعالیت­های فرهنگی و ادبی مرتبط با سیره امام رضا (ع)، ترویج و گسترش فرهنگ سفرنامه نویسی و خاطره نویسی است.

مهلت ارسال آثار به این جشنواره تا ۱۲ مهر ۱۳۹۸ است و دوستداران شرکت در این جشنواره می‌توانند آثار خود را به شیوه‌های مختلف از جمله ثبت نام و ارسال اثر از طریق تارنمای شمس توس به نشانی semnan.shamstoos.ir و portal.shamstoos.ir ارسال نمایند.

انتهای پیام/ح

مهلت ارسال آثار به این جشنواره تا ۱۲ مهر ۱۳۹۸ است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.