رئیس فدراسیون هندبال در مراسم قرعه کشی رقابت‌های لیگ برتر اظهاراتی ارائه کرد.

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، علیرضا پاکدل رئیس فدراسیون هندبال در مراسم قرعه کشی رقابت های لیگ برتر اظهار داشت: پیرو صحبت‌های قبلی، تلاش کردیم‌ برای لیگ امسال شرایط بهتری را فراهم کنیم. یکی از بحث‌ها سالن‌ها بود، نمایندگان بازدید داشتند نامه زدیم و تیم‌ها توضیحاتی را دادند و اعلام کردند  مشکلات باید قبل از آغاز لیگ برطرف شود.

او در ادامه افزود: اگر تیمی مشکل سالن را حل نکند باید در استان همجوار بازی ها را برگزار کند. امسال ۲ رویداد مهم داریم، یکی انتخابی المپیک یکی هم انتخابی جهان در نتیجه لیگ فشرده‌تر خواهد شد.

پاکدل ادامه داد: نماد هر فدراسیون تیم ملی آن است و زحماتی که‌کشیده می‌شود در آخر به تیم‌ملی می‌رسد. قرار بود اوایل هفته آینده اردو داشته باشیم باشگاه‌ها تماس گرفتند و به دلیل اینکه بازیکنان خود را می خواستند اردوی هفته آینده لغو و در موعد دیگری برگزار می‌ شود. بحث پخش زنده با شبکه ورزش و شبکه ۳ صحبت شده شاید چند هفته ابتدایی بازی های لیگ پخش شوند. در حال تلاشیم کار‌هایی انجام شده و امیدواریم از طریق تلویزیون‌ اینترنی هم هر هفته پوشش بدهیم نمی‌دانم چقدر موفق باشیم اگر قطعی شد به اطلاع می‌رسانیم ما باید از فضای سال قبل جمع شود و کاری انجام دهیم.

رئیس فدراسیون هندبال ادامه داد: در بحث انضباطی هم گفته ایم در لیگ امسال کوچکنرین کار ناشایست نخواهیم گذاشت و از همه عزیزان می‌خواهیم روی این مسئله کار کنند باز هم معتقدم اگر مربی کنترل شود‌بازیکن و تماشاچی هم کنترل می‌شود. درباره حضور نیروی انتظامی هم صحبت داریم و در جلسه استان‌ها گفتیم اگر می‌بینید نیاز به جلسه است از بک‌ هفته قبل بحث‌شود‌ تا اتفاقات قبلی تکرار نشود.

پاکدل بیان کرد: چالش ما نبود سامانه اطلاعت بود از بدو‌ ورودم در رابطه با این مسئله کار کردیم و قراردادی هم  به امضا رساندیم. هر کس می‌خواهد در هندبال فعالیت کند باید در این سامانه ثبت نام کند ضمن این که‌تلاش می‌کنیم مدارک صدور کارت را از طریق همین سامانه انجام دهیم.

رئیس فدراسیون هندبال تصریح کرد: امسال کلاس و همایش داوران، مربی، سرپرست لیگ برتری خواهیم داشت ضرورتی است که باید انجام شود و هر کس حاضر نشود کارتش صادر نمی‌شود. به کرمی به عنوان رئیس کمیته داوران تیریک می‌گویم. او یکی از داوران با اخلاق هندبال ایران است. مسئول کمیته مسابقات را هفته آینده مشخص خواهیم کرد.

وی در پایان گفت: چند تیم‌ هندبال در لحظات آخر مشکلاتشان حل شد. حیف بود استانی مول اراک، سبزوار و نفت و گاز کچساران تیم‌هایی بودند که دقیقه ۹۰ اودند تیم یزد هم قرار بود بیاد نشد ما با همین ۱۱ تیم کار را جلو می‌بریم.


بیشتر بخوانید:

مراسم قرعه کشی لیگ برتر هندبال انجام شد

استکی: با تلاش‌های فدراسیون کمبود‌های تیم ملی بر طرف شد

بیگانه پرستی و داخلی ستیزی در هندبال/ از بی غذایی و بی توجهی تا حرف‌هایی که با عمل فاصله دارد


انتهای پیام/

اظهارات پاکدل در مراسم آغاز رقابت های لیگ برتر هندبال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار