سرمربی رئال مادرید تایید کرد بازیکن ولزی این باشگاه به زودی برنابئو را ترک خواهد کرد.

زیدان جدایی بیل از رئال را تایید کردبه گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،گرت بیل در بازی شب گذشته رئال مادرید وبایرن مونیخ در رقابت‌های جام قهرمانان بین المللی که در آمریکا برگزار شد، به میدان فرستاده نشد. زین الدین زیدان در پایان بازی گفت که گرت بیل به این دلیل بازی نکرد که باشگاه قصد دارد با او قطع همکاری کند.

زیدان گفت: بیل بازی نکرد، زیرا او در آستانه جدایی از ما است. ما امیدواریم که این اتفاق به زودی اتفاق بیفتد، این بهترین راه برای همه خواهد بود. ما در حال کار بر روی انتقال او به تیم جدید هستیم.

وی افزود: من هیچ مشکلی با او ندارم، اما وقت آن رسیده است که آنچه لازم است انجام دهم. باید تصمیماتی بگیریم، ما باید تغییراتی بدهیم. تصمیم به جدایی هم تصمیم مربی و هم بازیکن است. وضعیت تغییر خواهد کرد، من مطمئن نیستم که در ۲۴-۴۸ ساعت آینده اتفاقی بیفتد یا نه، اما این اتفاق خواهد افتاد، و برای همه خوب خواهد بود.

بیل پس از شش فصل بازی برای تاتنهام در سال ۲۰۱۳ از این تیم به رئال مادرید نقل مکان کرد. گزارش شده است که رئال برای انتقال او، ۱۰۰ میلیون یورو پرداخت کرد، که در آن زمان او را به گران قیمت‌ترین بازیکن تاریخ فوتبال تبدیل کرده بود.

همراه با تیم مادریدی، گرت بیل چهار بار قهرمان لیگ قهرمانان اروپا و سه بار در مسابقات قهرمانی باشگاه‌های جهان موفق به کسب قهرمانی شد.


بیشتر بخوانید:

نقل و انتقالات اروپایی؛ از توافق دلیخت با یووه تا تیم بعدی مورینیو

پیشنهاد عجیب بارسا به پاری سن ژرمن درباره نیمار

اداره مالیات اسپانیا سد راه بازگشت نیمار به بارسا می‌شود


انتهای پیام/

گرت بیل به زودی از رئال جدا می‌شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار