در ادامه دیدار‌های مقدماتی جام ملت‌های اروپا و از هفته چهارم این رقابتها، از ساعت ۲۳ و ۱۵ دقیقه، ۱۲ دیدار در پنج گروه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در ادامه دیدار‌های مقدماتی جام ملت‌های اروپا و از هفته چهارم این رقابتها، از ساعت ۲۳ و ۱۵ دقیقه، ۱۲ دیدار در پنج گروه برگزار شد.

در مهمترین بازی، در گروه F تیم اسپانیا در ورزشگاه سانتیاگو برنابئوی شهر مادرید میزبان سوئد بود که با سه گل به پیروزی رسید. دو گل نخست ماتادور‌ها از روی نقطه پنالتی و توسط سرخیو راموس ۶۴ و آلوارو موارتا ۸۵ زده شد و گل سوم را اویارزابال هافبک ۲۲ ساله رئال سوسیه داد برای لاروخا به ثمر رساند.

در دیگر بازی‌های این گروه، رومانی با چهار گل میزبانش مالت را شکست داد و نروژ با دو گل از سد جزایر فارو عبور کرد.

در جدول این گروه، اسپانیا با ۱۲ امتیاز صدرنشین است و تیم‌های سوئد و رومانی با هفت امتیاز در رتبه دوم و سوم قرار دارند.

در گروه A، کوزووو سه بر دو میزبانش بلغارستان را شکست داد و جمهوری چک به سه گل مهمانش مونته نگرو را در هم کوبید تا این تیم نیز مانند انگلیس شش امتیازی شد و پشت سر این تیم در رتبه دوم گروه قرار گیرد.

در گروه B، صربستان چهار بر یک مهمانش لتونی را مغلوب کرد و اوکرایت با یک گل لوکزامبورگ را شکست داد. در این گروه اوکراین با ۱۰ و لوکزامبورگ با چهار امتیاز اول و دومند.

در گروه D، دانمارک پنج بر یک گرجستان را در هم کوبید و ایرلند با دو گل جبل الطارق را شکست داد تا در این گروه ایرلند با ۱۰ و دانمارک با پنج امتیاز در بالای جدول باشند.

در گروه G اتریش با برتری ۴ بر یک در خانه مقدونیه شمالی، سه امتیاز را به دست آورد و اسلوونی با پنج گل از سد لتونی گذشت. لهستان نیز با چهار گل مهمانش را شکست داد تا با ۱۲ امتیاز در صدر جدول قرار داشته باشد.


بیشتر بخوانید:

پیروزی کرواسی مقابل یاران گرت بیل/ شکست آلبانی مقابل ایسلند

تلاش خروس‌ها برای حفظ صدر نشینی/ کار سخت ایتالیا در بازی خارج از خانه

هت تریک رونالدو در شب فینالیست شدن پرتغال


انتهای پیام/

نتایج مسابقات مقدماتی یورو

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار