سخنگوی مستعفی سازمان تیم‌های ملی دوومیدانی گفت: کیهانی به بهانه اهدای پاداش‌ها به مربیان سازنده، آن را صرف هزینه‌های تبلیغات انتخابات می‌کند.

تیمور غیاثی سخنگوی مستعفی سازمان تیم‌های ملی دوومیدانی در گفت‌وگو با خبرنگار پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره وضعیت پاداش‌های بازهای جاکارتا اظهار کرد: من طی نامه‌ای اعتراض خود را بابت پاداش جاکارتا به وزیر ورزش و جوانان اعلام کردم و او به داور زنی معاونش دستور داد که مقررات و آئین نامه را اجرا کند و مبلغ کل پاداش طی امروز و فردا پرداخت شود.

او ادامه داد: فدراسیون‌ها اجازه دخل و تصرف در پاداش‌ها را ندارند، اما کیهانی رئیس فدراسیون دوومیدانی به حق و حقوق ما تعرض کرد و به بهانه اهدای این پاداش‌ها به مربیان سازنده، آن را صرف هزینه‌های تبلیغات انتخابات  می‌کند.

 ۷۵ میلیون تومان از پاداشم کسر شده است

غیاثی تصریح کرد: تقدیرنامه‌ای که وزیر ورزش و جوانان به نام من صادر کرده بود و در آن مبلغ پاداش هم ذکر شده است را کیهانی تا آخرین لحظه به من نداد. به هر حال پاداش‌ها به نام شخص صادر شده است و هیچ کسی نمی‌تواند در آن دخل و تصرف کند، اما کیهانی مرا تهدید کرد که اگر پاداش تعیین شده را نگیرم به فرد دیگری می‌دهد. به هر حال من هم مجبور شدم برگه پاداش‌ها را امضا کنم، اما بعد از اینکه متوجه شدم حدود ۷۵ میلیون تومان ازحقم کسر شده است اعلام کردم که همه حق و حقوقم را می‌خواهم. 

 پاداش ها به مربیان سازنده تعلق نگرفت  

سخنگوی مستعفی سازمان تیم‌های ملی دوومیدانی درباره اینکه قرار بود پاداش‌ها به مربیان سازنده تعلق بگیرد، گفت: تقسیم پاداش‌ها سلیقه‌ای صورت گرفته و کیهانی به روسای هیئت‌هایی پاداش داده است که در انتخابات آتی به او رای بدهند. پاداش‌ها به مربیان سازنده تعلق نگرفت و اگر کیهانی قصد انجام این کار را داشت از ۲۰ میلیاردی که از حامی مالی گرفته بود به مربیان می‌داد.

وضعیت دوومیدانی با حضور مجدد کیهانی بدتر  می شود 

غیاثی درباره اینکه اظهارات کیهانی مبنی بر اینکه هنوز برای حضور در انتخابات تصمیم نگرفته است، بیان کرد: به نظرم امکان ندارد کیهانی دوباره انتخاب شود، اما اگر خدای نکرده این اتفاق بیافتد وضعیت دوومیدانی بدتر از این می‌شود.

او بیان کرد: در حال حاضر سازمان تیم‌های ملی دوومیدانی وجود ندارد چرا که من به همراه سپهرزاد و ربانی استعفا دادیم و هیچ کسی در این سازمان حضور ندارد. به هر حال این موضوع به دوومیدانی کشورمان صدمه می‌زند.

سخنگوی مستعفی سازمان تیم‌های ملی دوومیدانی در پایان خاطر نشان کرد: من به خاطر اتفاقات رخ داده در مورد پاداش‌ها آزرده خاطر شدم و تا زمان تعیین تکلیف انتخابات فدراسیون دوومیدانی قصد ندارم به این فدراسیون بروم.


بیشتر بخوانید:

پیرجهان هم رکورد زد، هم طلا گرفت/ مدال نقره بر گردن حمیده عباسعلی نژاد

ربانی: کیهانی فراموش کرده رئیس فدراسیون دوومیدانی است/ بعید می‌دانم در المپیک توکیو نتیجه خوبی بگیریم

سپهرزاد: رئیس فدراسیون در پاداش‌ها دست برده است/ با ما همانند کارگر‌های موقت برخورد می‌کنند/ ۲ سال زحمت می‌کشیم ۲ ماه حقوق می‌گیریم


انتهای پیام/ 

اظهارات غیاثی درباره پاداش های بازهای آسیایی جاکارتا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار