سخنگوی سازمان تیم‌های ملی دوومیدانی گفت: من قصد دارم همگام و جهت حمایت با مربیان دیگر از دوومیدانی کنار بروم.

تیمور غیاثی سخنگوی سازمان تیم‌های ملی دوومیدانی در گفتگو با خبرنگار پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره استعفایش اظهار کرد: من قصد دارم همگام و جهت حمایت با مربیان دیگر از دوومیدانی کنار بروم چرا که اوضاع در این رشته ورزشی خوب نیست و همه از من توقع دارند که از آن‌ها حمایت کنم. خودمحوری باعث شده است که همه مسائل در دوومیدانی از هم پاشیده شود و در مورد پاداش‌ها با یکدیگر درگیر شوند.

او ادامه داد: همه مجموعه دوومیدانی از کارمند فدراسیون تا بازیکن تیم ملی از شرایط دوومیدانی ناراضی هستند. حتی احسان حدادی هم از شرایطش ناراحت هست و می‌گوید که آن طور که باید به او رسیدگی نمی‌شود. به حال از وضعیت موجود متاسف هستم و برای حمایت از مربیان از پست خود کنار می‌روم.

غیاثی درباره اینکه استعفایش مورد قبول رئیس فدراسیون دوومیدانی قرار گرفته است یا نه، گفت: من امروز تصمیم گرفتم که کناره گیری کنم و قرار است تصمیم خود را به اطلاع رئیس فدراسیون دوومیدانی برسانم.

من به خاطر پاداش‌ها از کیهانی شکایت کردم

او درباره اینکه از کیهانی به وزارت ورزش و جوانان شکایت کرده است یا خیر، گفت: بله به خاطر پاداش‌ها از کیهانی شکایت کردم. من با صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک صحبت کردم و نامه‌ای هم به وزیر ورزش و جوانان نوشته شد که این کار کیهانی غلط است. رئیس فدراسیون دوومیدانی می‌گوید هر کاری دلم می‌خواهد انجام می‌دهم و این موضوع تاسف آور است. کیهانی زیر مجموعه وزیر ورزش و جوانان است و باید اوامر وزیر را انجام بدهد، اما او از آئین نامه پاداش‌ها ایراد گرفته که این موضوع غلط است.

کیهانی پشت حامی مالی هر کاری انجام داد

غیاثی بیان کرد: علی رغم عشقی که به دوومیدانی دارم و ۵۷ سال است که در این رشته ورزشی خدمت می‌کنم، اما به علت اتفاقات رخ داده در این رشته ورزشی تا زمان انتخابات ریاست فدراسیون کنار می‌روم. همه روسای هیئت ها، کارمندان، مربیان ورزشکاران دلخور هستند و خود محوری آسیب جدی به دوومیدانی زده است. کیهانی تصور کرد پشت حامی مالی می‌تواند هر کاری کند و من هم سعی کردم همکاری کنم و خیلی صبر و تحمل کردم، اما دیدم دوومیدانی ضرر می‌کند. به هر حال به تبعیت از همه مربیان استعفا خود را اعلام می‌کنم.

نایب رئیسی آسیای میانه وجاهت قانونی ندارد

او درباره اینکه موافقت کرده بود که پاداش هایش را تقسیم کند، گفت: من تا آخرین لحظه برای اینکه تنش ایجاد نشود موافقت کردم که نصف پاداشم را به مربیان و کارمندان شهرستان‌ها بدهم، اما متوجه شدم که رئیس فدراسیون فقط مقدار کمی از پاداش را به آن‌ها داد به همین علت در نامه‌ای به وزیر ورزش و جوانان این موضوع را اعلام کردم. حتی تقدیرنامه‌ای که وزیر ورزش و جوانان به من داده بود کیهانی تا آخرین لحظه این تقدیرنامه را به من نداد. کیهانی به همه مسائل تعرض می‌کند و فکر می‌کند، چون رئیس فدراسیون است همه کار می‌تواند انجام بدهد و خود محوری در فدراسیون وجود دارد. او برای اینکه کرسی در آسیا بگیرد سفر‌های زیادی رفته، اما موفق هم نبوده است. رئیس فدراسیون نایب رئیس آسیای میانه شده است که ۳ - ۴ عضو دارد و وجاهت قانونی ندارد و در کسب نایب رئیسی آسیا ناموفق بود و نتوانست رای بیاورد. او در سفر‌هایی که همراه تیم عازم کشور‌های مختلف می‌شود به ورزشکاران سر نمی‌زند تا به آن‌ها روحیه بدهد. حتی ۱۰ میلیون تومان در بازی‌های آسیایی دوحه قطر از ما کم کرد.

او در پایان خاطر نشان کرد: من هر کاری از دستم برآمد برای دوومیدانی کردم، اما دیدم دوومیدانی کاران دیدگاه بدی نسبت به من پیدا می‌کنند به خاطر همین با وجود علاقه‌ای که به دوومیدانی دارم از این رشته ورزشی کنار می‌روم.


 بیشتر بخوانید:

پیرجهان هم رکورد زد، هم طلا گرفت/ مدال نقره بر گردن حمیده عباسعلی نژاد

ربانی: کیهانی فراموش کرده رئیس فدراسیون دوومیدانی است/ بعید می‌دانم در المپیک توکیو نتیجه خوبی بگیریم

سپهرزاد: رئیس فدراسیون در پاداش‌ها دست برده است/ با ما همانند کارگر‌های موقت برخورد می‌کنند/ ۲ سال زحمت می‌کشیم ۲ ماه حقوق می‌گیریم


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار