رئیس هیات وزنه برداری استان اردبیل گفت: وزنه برداران اردبیلی جهت حضور در مسابقات نوجوانان قهرمانی آسیا به اردوی تیم ملی دعوت شدند.

شاهین اسبقیان، رئیس هیات وزنه برداری استان اردبیل در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، گفت: نیما فرزنگار و مسعود نصرتی دو نماینده اردبیلی به اردوی تیم ملی وزنه برداری نوجوانان دعوت شدند.

وی تصریح کرد: مرحله جدید اردوی تیم ملی نوجوانان جهت حضور در مسابقات قهرمانی آسیا به میزبانی کره شمالی با حضور ۱۳ وزنه بردار از (یکشنبه ۳۰ تیرماه) در کمپ تیم‌های ملی آغاز می‌شود.

رئیس هیات وزنه برداری استان اردبیل بیان کرد: از استان اردبیل نیما فرزنگار و مسعود نصرتی به این اردو دعوت شدند که همراه سایر دعوت شدگان تمرینات خود را زیر نظر مربی تیم انجام خواهند داد.

اسبقبان افزود: علی قربانژاد به عنوان مربی و سیدعلی شاهرخی مربی ادواری در این مرحله حضور خواهند داشت.

وی همچنین تصریح کرد: افزایش تعداد وزنه برداران و علاقمندی نوجوانان و جوانان به این رشته می طلبد که سالن های وزنه برداری بیشتری را به کار بگیریم .

رئیس هیات وزنه برداری استان اردبیل بااشاره به اینکه استان اردبیل در رشته وزنه برداری تا به اکنون موفقیت های بسیاری را کسب کرده است گفت: استان اردبیل یکی از قطب های ورزش وزنه برداری در کشور محسوب می شود که نیاز است به این رشته توجه ویژه شود تا نوجوانان و جوانان حاضر دراین رشته با انگیزه راهشان را ادامه دهند و برای استان و کشورمان افتخار آفرینی کنند .

انتهای پیام/ح

اردبیل یکی از قطب های ورزش وزنه برداری در کشور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.