افتتاح ۴ پروژه مهم ورزشی در شهرستان پارس‌آباد

با حضور وزیر ورزش و جوانان ۴ پروژه مهم ورزشی به منظور توسعه زیرساخت‌های ورزش در شهرستان پارس آباد مغان به بهره‌برداری رسید.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، مسعود سلطانی‌فر، وزیر ورزش و جوانان ظهر امروز در آیین افتتاح پروژه‌های ورزشی شهرستان پارس آباد مغان اظهار داشت: در راستای توسعه زیرساخت‌های ورزش امروز شاهد افتتاح و بهره برداری از ۴ پروژه مهم ورزشی در شهرستان پارس آباد مغان هستیم.

وی افزود: سالن اختصاصی ووشو، تنیس روی‌میز، سالن ورزشی جانبازان و معلولین از جمله مهم‌ترین پروژه‌های ورزشی به بهره‌برداری رسیده در این شهرستان است.

وزیر ورزش و جوانان از افتتاح و بهره‌برداری خوابگاه ورزشکاران در شهرستان پارس آباد خبر داد و تصریح کرد: این خوابگاه ظرفیت بسیار خوبی برای برگزاری مسابقات و رویداد‌های ورزشی می‌باشد.

سلطانی‌فر با بیان اینکه امروز زمین چمن طبیعی فوتبال نیز در این شهرستان با اعتباری بالغ بر ۲ میلیارد تومان به بهره‌برداری رسید گفت: پروژه زیبای سالن وزنه‌برداری نیز در این شهرستان در حال احداث می‌باشد که می‌تواند در راستای توسعه زیرساخت‌های پارس آباد موثر باشد.

وی بیان کرد: با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام گرفته در سطح این شهرستان و استان امروز کلنگ سالن ۳ هزار نفری سرپوشیده نیز به زمین زده شد، امیدواریم که تا ۲ سال آینده این سالن نیز تکمیل و به بهره‌برداری برسد.

سلطانی‌فر در ادامه با بیان اینکه خوشبختانه با بهره‌برداری از این چند پروژه مهم سرانه ورزشی این شهرستان از متوسط کشوری نیز بالا می‌رود اظهار کرد: با افتتاح این پروژه مهم در شهرستان پارس آباد با توجه به نیاز‌های مختلف مردم و استعداد‌های فراوانی که در این منطقه وجود دارد می‌توانیم شاهد رشد و پیشرفت ورزش این شهرستان شویم.

انتهای پیام/ح

افتتاح طرح های ورزشی در اردبیل

برچسب ها: ورزش ، اعتبار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.