درخشش معلمان تربیت بدنی خراسان شمالی در رقابت‌های علمی و تخصصی کشور

معلمان تربیت بدنی و آموزگاران پایه در سی امین دوره رقابت‌های علمی و تخصصی کشور عمکرد قابل قبولی داشتند.

به گزارش گروه استان هایباشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،خطیب زاده سرپرست معاونت تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش خراسان شمالی گفت: ده نماینده از استان به مدت ۵ روز در سی امین دوره رقابت‌های علمی و تخصصی کشور به میزبانی خراسان رضوی شرکت داشتند، اظهار کرد: ۳۲۰ ورزشکار از ۳۲ استان در دو بخش علمی و عملی به رقابت پرداختند.

خطیب زاده افزود: ۷ معلم تربیت بدنی در رشته‌های آمادگی جسمانی، فوتسال، هندبال، بدمینتون، تنیس روی میز، بسکتبال، دوومیدانی، طناب زنی، والیبال و آزمون علمی به رقابت پرداختند و آموزگاران پایه در رشته‌های بسکتبال، پرتاب بولینگی هندبال، فوتسال، جابجایی مکعب‌ها به رقابت پرداختند.

به گفته وی فهیمه فرخی در گروه سنی اول آموزگاران پایه مقام نخست کشوری در بخش عملی، در بخش علمی و عملی نیز مقام اول و در بخش تیمی آموزگاران پایه نایب قهرمان کشور شدند.

وی تصریح کرد: در بخش معلمان تربیت بدنی نیز گلثومه چمنی در گروه سنی ۴ نایب قهرمان کشور در بخش عملی و در بخش علمی نیز در جایگاه سوم ایستاد.

سرپرست معاونت تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش خراسان شمالی افزود: معلمان تربیت بدنی مقام چهارم تیمی در کشور را کسب کردند.

انتهای پیام/د

درخشش معلمان تربیت بدنی خراسان شمالی در رقابت‌های علمی و تخصصی کشور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.