معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش شهرستان بجنورد از ثبت نام حدود ۱۵ هزار دانش آموز در کلاس‌های اوقات فراغت خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، مهدی حسن زاده معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش بجنورد در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان با اشاره به اینکه ثبت نام کلاس‌های اوقات فراغت با تعطیلی مدارس آغاز شده است، گفت: تاکنون حدود ۱۵ هزار دانش آموز در این کلاس‌ها ثبت نام کرده اند.

وی با بیان اینکه کلاس پایگاه‌های اوقات فراغت با محوریت موضوعات قرآنی، ادبی، مهارتی، علمی و فناوری، ورزشی، آموزشی و هنری برگزار می‌شود افزود: امسال ۲۶۷ پایگاه اوقات فراغت در سطح مدارس کانون‌های فرهنگی تربیتی و سالن‌های ورزشی فعال شده است که از این تعداد ۲۵ پایگاه اصلی و سایر پایگاه‌ها فرعی است.

معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش با توجه به رشد ۲۰ درصدی پایگاه‌های اوقات فراغت نسبت به سال گذشته، اظهار داشت: امسال در پایان کلاس‌های اوقات فراغت نمایشگاهی از دست ساخته‌های دانش آموزان شرکت کننده در اوقات فراغت برپا خواهد شد تا بتوانند تولیدات خود را معرفی نمایند و به فروش برسانند.

حسن زاده تصریح کرد: اهداف برگزاری کلاس‌های اوقات فراغت شناسایی، جذب وهدایت استعداد‌های برتر و آشنا کردن دانش آموزان با حداقل یک مهارت عنوان کرد.

کلاس‌های اوقات فراغت از نیمه اول تیرماه آغاز شده است و تا ۱۵ شهریور ماه ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/م

ثبت نام حدود ۱۵ هزار دانش آموز در اوقات فراغت شهرستان بجنورد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.