مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان، توسعه فرهنگی استان را الزامی گریزناپذیر دانست.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، وحید کیانی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان در دومین نشست انجمن کتابخانه‌های عمومی خوزستان در استانداری گفت: توسعه‌ فرهنگی استان خوزستان الزامی گریزناپذیر است که در برنامه‌ریزی‌های کلان می‌بایست به آن توجه ویژه شود.

وی افزود: وقتی از فرهنگ حرف می‌زنیم باید توجه کنیم که از چه چیزی سخن می‌گوییم یا زمانی که از توسعه فرهنگی یاد می‌کنیم باید مشخص کنیم مراد کدام مؤلفه‌های توسعه هستند. چراکه با روشن شدن این شاخص‌ها متناسب با استان و وضعیت جامعه برنامه‌های فرهنگی را می‌توان برنامه‌ریزی و به ارتقای سطح فرهنگی جامعه کمک کرد.

کیانی اظهار کرد: با توجه به فضای استان ضرورت دارد که متناسب با هر فصل برنامه‌هایی برای نشاط افزایی در استان تعریف شود.

این مقام مسئول اذعان داشت: کتابخانه‌های سیار در روستا‌های استان با مقاومت برخی بخشداران روبه‌رو می‌شوند لذا از مدیرکل امور روستایی می‌خواهیم طی نامه‌ای از آن‌ها بخواهد در اجرای چنین برنامه‌هایی مشارکت کرده و یاری گر امدادگران فرهنگی کانون باشند.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان بیان کرد: کانون آمادگی دارد در راستای خدمت‌رسانی به کودکان و نوجوانان کم برخوردار، بخش کودک کتابخانه محله ملاشیه اهواز را از نظر کتاب و امکانات تجهیز کنیم.

انتهای پیام/گ

لزوم توجه به برنامه های فرهنگی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.