مدیرکل آموزش و پرورش استان یزد گفت: پروژه مهر در راستای ایجاد تحول نوین در نگرش، افزایش کارآیی و اثر بخشی فعالیت‌ها انجام می‌شود است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، عباسعلی دانافر مدیرکل آموزش و پرورش استان یزد گفت: پروژه مهر نماد مدیریت، برنامه ریزی و ساماندهی مراکز آموزشی در مدارس است و برای افزایش کارآیی و اثر بخشی فعالیت‌ها انجام می‌شود.

دانافر افزود: پروژه مهر در راستای آماده سازی مدارس استان در سال تحصیلی ۹۹-۹۸ از ۱۵ تیرماه آغاز شده و تا ۱۵ مهر ماه سال جاری ادامه دارد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان یزد ادامه داد: پروژه مهر در هفت کارگروه سازماندهی، تعمیر و تجهیز، توجیه و تبلیغ، تایید صلاحیت، نظارت و ارزیابی، بهداشت و سلامت و کارگروه فرهنگی فعالیت خواهد کرد.

دانافر اظهار داشت: در آیین نامه ابلاغی کشور پنج کارگروه در پروژه مهر پیش بینی شده بود که دو کارگروه بهداشت و سلامت و کارگره فرهنگی در اقدامی ابتکاری و توسط کارگروه مهر استان یزد اضافه شد.

وی اضافه کرد: هدف از اجرای پروژه مهر ایجاد تحول نوین در نگرش است و اینکه اقداماتی صورت گیرد تا این اقدامات به عنوان خاطره خوب در یاد دانش آموزان ثبت و ضبط شود.

دانافر ادامه داد: برای پروژه مهر جشن‌هایی در آغاز مدارس و در رده‌های مختلف تحصیلی با عنوان غنچه ها، شکوفه ها، جوانه ها، بازگشایی، بچه‌های رنگین کمان، طنین بانگ توحید، خانه در مدرسه و شکوه دانش اجرایی خواهد شد.

انتهای پیام/ غ

پروژه مهر نماد مدیریت، برنامه ریزی و ساماندهی مراکز آموزشی در مدارس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار