مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد از چاپ کتاب زندگینامه شهید حسین عزیزی از شهدای این استان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج سرهنگ امیرعباس آسمند مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد گفت: این کتاب به قلم مرضیه جوشن از نویسندگان جوان استان به رشته تحریر در می‌آید.
 
وی افزود: شهید عزیزی در سال ۱۳۴۰ در یک خانواده مذهبی و متدین در روستای تراب از توابع شهرستان لنده چشم به جهان گشود و در دوازدهمین روز از فروردین سال ۱۳۶۶ به درجه رفیع شهادت نایل آمد.
 
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه خانواده شهید عزیزی سه شهید را به نظام و انقلاب اسلامی تقدیم کرده‌اند، گفت: دست‌نوشته‌هایی از این شهید والامقام جمع‌آوری شده که به صورت یک فصل مجزا در کتاب آورده می‌شود.
 
آسمند عنوان کرد: این کتاب در سه فصل تدوین می‌شود که فصل نخست آن به دست‌نوشته‌های این شهید والامقام اختصاص دارد، در فصل دوم به خاطرات خانواده، دوستان و همرزمان شهید عزیزی از این شهید والامقام پرداخته می‌شود و در فصل سوم تصاویر جمع‌آوری شده از حضور شهید در جبهه‌های حق علیه باطل ارائه می‌شود.
 
وی بیان کرد: اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد تولید و چاپ ۳۳ عنوان کتاب حوزه دفاع مقدس را در سال ۹۸ در دستورکار دارد.
 
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد ابراز کرد: این استان حدود یک هزار و ۸۸۰ شهید والامقام به نظام و انقلاب اسلامی تقدیم کرده است.
 
انتهای پیام/ط
 

چاپ کتاب زندگینامه ی شهید حسین عزیزی

برچسب ها: شهدا ، معرفی کتاب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.