رئیس سازمان نظام پزشکی همدان از کمبود فوق تخصص روماتولوژی در همدان خبر داد.

کمبود فوق تخصص روماتولوژی در همدانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،علیرضا مدرکیان، رئیس سازمان نظام پزشکی همدان با بیان اینکه با توجه به تشخیص بیماری‌ها در این رشته کمبود است گفت: امروزه نسبت به گذشته بیشتر بیماری‌ها تشخیص داده می‌شود و از آنجا که بیماران مراقبت‌های خاصی نیاز دارند، در زمینه روماتولوژیست با کمبود مواجه هستیم

وی با اشاره به اینکه همدان مرکزیت غرب کشور را دارد و از شهرستان‌های مختلف به این استان مراجعه می‌کنند افزود: به همین دلیل در خصوص برخی از متخصصان نظیر روماتولوژیست مشکلات و کمبود‌هایی وجود دارد.

رئیس سازمان نظام پزشکی همدان ادامه داد: برخی از متخصصان روماتولوژیست قبلاً در همدان فعالیت داشتند، اما امروز اینجا را ترک کرده‌اند و به همین دلیل کمبود احساس می‌شود.

وی با بیان اینکه در رشته ارولوژی کمبود متخصص نداریم گفت: در رشته جراحی ارولوژی ممکن است بیمارانی اصرار کنند که پزشکان خاصی به آن‌ها خدمات ارائه دهند و افراد صاحب‌نام هم وقت کافی نداشته باشند تا همه بیماران را پذیرش کنند.

مدرکیان با اشاره به اینکه شاید متخصص جراحی ارولوژی در همدان نسبت به سایر رشته‌ها کم باشد، اما مشکل جدی نیست اظهار داشت: برای حل مشکل متخصص روماتولوژی در همدان نیازمند همکاری علوم پزشکی هستیم.
انتهای پیام/ج

کمبود فوق تخصص روماتولوژی در همدان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.