مهم‌ترین حوادث امروز بیست و نهم تیرماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

دستگیری ۲ نفر به جرم آتش سوزی عمدی منطقه چوار ایلام / دستگیری قاتل فراری در کمتر از یک ساعت

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام مهم‌ترین حوادث امروز بیست ونهم تیرماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

دستگیری قاتل فراری در کمتر از یک ساعت

جانشین انتظامی استان ایلام از درگیری ۲ نفر و قتل یکی از آنان به وسیله سلاح سرد خبر داد.

سرهنگ شهاب عزیززاده جانشین انتظامی استان ایلام گفت: در پی تماس‌های مردمی با فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر درگیری دو نفر در یکی از محله‌های شهر ایلام بلافاصله ماموران انتظامی شهرستان به محل اعزام شدند.

وی افزود: پس از حضور مأموران در محل مشخص شد یک جوان حدوداً ۳۳ ساله به علت اختلافات شخصی یک جوان ۲۸ ساله را با استفاده از سلاح سرد زخمی و از محل جرم فرار می‌کند.

عزیززاده اظهار کرد: بلافاصله فرد مصدوم به وسیله نیرو‌های امدادی به بیمارستان اعزام می شود اما متاسفانه به علت شدت جراحات وارده فوت می‌کند.

وی با بیان اینکه علت این حادثه توسط پلیس و دستگاه قضائی در حال بررسی است مطرح کرد: با سرعت عمل پلیس و اشراف اطلاعاتی، در همان لحظات اولیه وقوع قتل، با هماهنگی دستگاه قضائی این قاتل دستگیر و پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قانونی شد.

جانشین انتظامی ایلام بیان کرد: متاسفانه بعضی اوقات به علت عدم کنترل خشم از سوی افراد نتایج زیانباری را به دنبال خواهد داشت که می‌طلبد خانواده‌ها در این زمینه بیشتر مراقب فرزندان خود بوده و آن‌ها را به خود کنترلی تشویق کنند.

سقوط یک دستگاه وانت پیکان به دره در جاده دینارکوه آبدانان

رئیس پلیس راه ایلام از واژگونی یک دستگاه وانت پیکان و سقوط آن به دره خبر داد.

سرهنگ رضا همتی زاده رئیس پلیس راه استان ایلام گفت: یک دستگاه وانت پیکان در جاده کوهستانی تفریحی دینارکوه آبدانان واژگون شد و به دره سقوط کرد.

وی ادامه داد: در این حادثه سرنشین وانت مصدوم شد.

همتی زاده بیان کرد: از رانندگان تقاضا می‌شود سرعت مطمئنه را در طول محور‌های مواصلاتی مد نظر قرار دهند که بدون هیچ گونه حادثه‌ای بتوانند در طول محور‌های مواصلاتی تردد کنند.

دو زخمی درتصادف شدید خودروی سواری پراید

رئیس پلیس راه ایلام گفت: تصادف رانندگی در مسیر دره شهر به پلدختر دو زخمی برجا گذاشته است.

سرهنگ رضا همتی زاده رئیس پلیس راه استان ایلام گفت: در پی وقوع یک فقره تصادف در مسیر دره شهر به پلدختر ۲ نفر از سرنشینان خودرو‌ی سواری مجروح شدند.

وی ادامه داد: مصدومان حادثه توسط تیم فوریت‌های پزشکی به بیمارستان دره شهر منتقل شدند.

انتهای پیام/ ن

برچسب ها: حوادث ، قتل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.