جلسه شورای معاونین بهزیستی استان کرمانشاه با حضور معاون مشارکت های مردمی سازمان بهزیستی کشور دبیرستاد مسکن سازمان بهزیستی کشور معاون مجمع خیرین کشور مشاور وزیر رفاه، مدیرکل بهزیستی استان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار     گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،در جلسه شورای معاونین بهزیستی استان کرمانشاه از سامانه سایه با حضور مدیرکل پست استان، نمایندگان اداره کار، بانک تجارت و .. رونمایی شد.

 رضوان مدنی مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه گفت : با توجه به وسعت امکانات سمعی، بصری و رسانه ای در بهزیستی استان کرمانشاه باید به دنبال نرم افزاری باشیم که به راحتی بتوان از آن نرم افزار در جلب کمک های مردمی استفاده کرد.

وی افزود: با توجه به مشکلات ناشی از جنگ تحمیلی، زلزله و .. متاسفانه میزان نیازمندی های مددجویان بسیار افزایش یافته و ما می توانیم از طریق سامانه سایه نسبت به رفع این نیازها اقدام کنیم.

فتاح مدیرکل پست استان کرمانشاه با اشاره به سابقه همکاری اداره پست از سال های گذشته با بهزیستی، افزود: اداره پست استان خدماتی از جمله استعلامات مددجویان، توزیع اقلام و .. را به افراد تحت پوشش بهزیستی ارائه داده است و هم اکنون نیز این اداره کل آمادگی اتصال به سامانه سایه جهت ارائه خدمات بیشتر به نیازمندان را دارد.

نماینده بانک تجارت استان نیز در این جلسه اظهار داشت: این بانک آمادگی ایجاد درگاه بانکی با قابلیت سریع دریافت کمک ها از طریق سامانه سایه را دارد و ایجاد لینک موسسات خیریه به نام نیکوکاری در دستگاه های ATM از جمله خدمات دیگری است که می توان ارائه داد.

 تفاهم نامه سامانه سایه مابین اداره کل بهزیستی استان کرمانشاه، مجمع خیرین ترنم صبح سپید، وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و اداره کل پست استان امضاء شد .

 

 

انتهای پیام/د

جلسه شورای معاونین بهزیستی برگزار شد

 

برچسب ها: بهزیستی ، تسهیلات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.