نماینده مردم سرپل ذهاب در مجلس شواری اسلامی گفت : خدمت به زلزله زدگان به عنوان یکی از جلوه‌های زیبای خدمتگزاری به مردم و نمادی زیبا از مدیریت انقلابی و عمل جهادی است.

به گزارش      گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،فرهاد تجری نماینده مردم سرپل ذهاب در مجلس شواری اسلامی گفت : خدمت رسانی به مردم امروز منتج به تکمیل و واگذاری ۲هزارمین مسکن بازسازی شده به مددجویان بهزیستی در سرپل ذهاب شد و امروز شاهد به ثمر نشستن تلاش‌های بهزیستی در خدمت به جامعه هدف خود هستیم.

وی گفت : کمیته امداد و بهزیستی تلاش‌های بسیاری برای خدمت به مددجویان تحت حمایت خود در مناطق محروم و زلزله زده شهرستان داشتند که قابل ستایش است.

نماینده مردم قصرشیرین، سرپل ذهاب وگیلانغرب در مجلس شورای اسلامی گفت: جمع شدن ستاد‌های معین بنیاد مسکن استان‌های مختلف و بحث آهن آلات و سیمان رایگان برای کسانی که هنوز به ساخت و ساز واحد‌های مسکونی خود ورود نکرده اند مهمترین نگرانی این بخش از مردم است.

تجری عنوان داشت: امید است با یک برنامه ریزی دقیق و منسجم توسط استاندار و بنیاد مسکن استان تا پایان بازسازی مردم زلزله زده شهرستان آرامش خاطر داشته و با قدرت بازسازی منازل خود را تکمیل کنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به بحث کم آبی در سرپل ذهاب، اضافه کرد: تمام مناطق و بخش‌های مختلف شهرستان امروز درگیر مشکلات کم آبی هستند و بسیاری از مردم روستایی از این بابت دچار سختی و مشقت هستند.

وی گفت: امسال باوجود بارش‌های بسیار، مشکل کم آبی در شهرستان وجود ندارد، اما مشکلات موجود در شبکه آبرسانی و سیستم‌های لوله کشی آب، عدم وجود منابع و امکانات لازم و سوء مدیریت‌ها باعث ایجاد مشکلاتی در حوزه آب روستایی شده که رفع آن نیازمند تامین اعتبارات لازم برای ترمیم شبکه‌های آبرسانی است.

وی گفت: تخریب آسفالت راه‌ها و جاده‌های مواصلاتی شهرستان سرپل ذهاب بر اثر سیل و زلزله از دیگر مشکلات مردم است که امیدواریم با نگاه ویژه استاندار اعتبار لازم برای روکش و ترمیم آسفالت راه‌ها فراهم شود.

 

 

انتهای پیام/د

خدمت رسانی به مردم امروز منتج به تکمیل و واگذاری ۲هزارمین مسکن بازسازی شد

 

برچسب ها: بهزیستی ، تسهیلات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.