مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل گفت: اولین رویداد شتاب در حوزه صنایع خلاق و هویت ساز و فناوری‌های نرم همزمان با هفته استان اردبیل برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، نادر فلاحی،مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل ظهر امروز در جلسه هفته اردبیل گفت: اولین رویداد شتاب در حوزه صنایع خلاق و هویت ساز و فناوری‌های نرم همزمان با هفته استان اردبیل برگزار می‌شود.

وی افزود: این رویداد در روز‌های نهم تا یازدهم مرداد ماه سال جاری در نگارخانه خطایی مجموعه جهانی شیخ صفی الدنی اردبیلی و با همکاری پارک علم و فناوری برگزار خواهد شد.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل تصریح کرد: کارگاه آموزشی پیش رویداد شتاب مزبور در تاریخ سی ام و سی و یکم تیرماه در سالن جلسات این اداره کل برگزار خواهد شد.

فلاحی تاکید کرد: علاقه مندان می‌توانند با حضور در این رویداد نظرات و ایده‌های خود را در حوزه‌های طرح شده بیان کنند.

وی با توجه به اینکه 4 مرداد ماه سالروز تشکیل حکومت صفوی است، ادامه داد: با توجه به اینکه اولین حکومت شیعی کشور توسط نوجوانی به نام شاه اسماعیل صفوی تشکیل شده است، در نظر داریم در برنامه های هفته پاسداشت استان اردبیل، نسبت به معرفی و تبیین این موضوع اقدام کنیم.

انتهای پیام/ح

رویداد شتاب همزمان با هفته اردبیل برگزار می شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.