استاندار مازندران گفت: حدود هزار میلیارد تومان اعتبار عمرانی استانی امسال برای این خطه شمال کشور پیش بینی شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، احمد حسین زادگان استاندار مازندران در نشست شورای برنامه ریزی استان در ساری گفت: تاکنون حدود ۳۰ درصد از این میزان اعتبار به استان تخصیص داده شد که نسبت به سنوات گذشته بی سابقه بود.

وی افزود: با توجه به شرایط جنگ اقتصادی دشمنان، دولت برای تامین بودجه با محدودیت‌هایی مواجه است و با این رویکرد باید اعتبارات عمرانی استانی برای پروژه‌های اولویت دار هزینه شود.

حسین زادگان با بیان اینکه حدود ۴ هزار و ۲۰۰ پروژه عمرانی نیمه کاره در استان وجود دارد، گفت: باید از بین این پروژه ها، اعتبارات برای پروژه‌هایی صرف شود که بیشترین اولویت را دارند.

استاندار مازندران گله مندی برخی مدیران دستگاه‌های اجرایی از تخصیص اعتبار عمرانی را با توجه به پروژه‌های نیمه کاره فراوان امری عادی برشمرد و افزود: با محدودیت اعتباری موجود تخصیص اعتبار برای تمام پروژه‌ها امکان پذیر نبوده و سازمان مدیریت در استان نیز مطابق با اولویت‌ها برای تکمیل پروژه‌ها بودجه اختصاص داده است.

وی گفت: مدیران دستگاه‌های اجرایی ضمن صرفه جویی باید بودجه‌ها را به سمتی ببرند که پروژه‌های نیمه تمام اولویت دار برای توسعه استانی تخصیص داده شود.

حسین زادگان همچنین با اشاره به میزبانی مازندران از جشنواره رادیو و تلویزیون اکو، افزود: این جشنواره فرصتی مناسب برای معرفی جاذبه‌های گردشگری استان به کشور‌های عضو اکو است.

وی گفت: بر اساس برنامه ریزی این جشنواره در رامسر برگزار می‌شود و باید تمام دستگاه‌ها برای برگزاری این رویداد مهم فرهنگی و بین المللی همکاری کنند.

استاندار مازندران افزود: از این پس جشنواره‌ها و رویداد‌های بین المللی مطابق با ظرفیت‌های شهرستانی در این مناطق برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ م

بررسی اعتبارات عمرانی مازندران در سال ۹۸

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار