مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران از بخشودگی جرایم دیرکرد بدهی واحد‌های تولیدی و صنعتی به شرکت شهرک‌های صنعتی استان تا پایان مرداد خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، موسوی مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران در نشست ستاد کار گروه تسهیل و رفع موانع تولید در شهرک صنعتی سلمانشهر از بخشودگی جرایم دیرکرد واحد‌های تولیدی و صنعتی بدهکار به شرکت شهرک‌های صنعتی استان خبر داد و گفت: این بخشنامه تا پایان مرداد اعتبار دارد.

وی از احیای واحد‌های تولیدی راکد و واگذاری واحد‌های بزرگ به سرمایه گذاران دارای اهلیت در شهرک‌ها خبر داد و افزود: هم اکنون ۵۶ واحد تولیدی و صنعتی با اشتغال زایی ۱۸۰۰ نفر در شهرک صنعتی سلمانشهر فعالیت دارند.

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران گفت: ۸۰ واحد تولیدی نیز با روند پیشرفت فیزیکی حدود ۹۰ درصد در حال ساخت است و مابقی نیز تملک بانک‌ها هستند که باید هرچه سریعتر مشکلات آن‌ها برطرف شوند.

حسن خیریانپور معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری مازندران نیز از راه اندازی مجدد ۱۶ واحد تولیدی صنعتی تا پایان امسال در این شهرک خبر داد و گفت: شهرک صنعتی سلمانشهر به عنوان پایلوت استانی شهرک بدون واحد تعطیل معرفی خواهد شد.

وی مصوبات این نشست را، رفع موانع صدور اسناد مالکیت تامین زیرساخت‌ها، روکش آسفالت، رفع فرسودگی شبکه‌های آبرسانی، رفع تملیک واحد‌ها از سوی بانک‌ها و تامین کمبود نقدینگی اعلام کرد.

حسن خیریانپور گفت: با عزم همگانی و حمایت مسئولان استانی وضعیت واحد‌های راکد و در حال ساخت تا پایان امسال مشخص و هیچ واحد تولیدی به خاطر بدهی بانکی تعطیل نخواهد شد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری مازندران افزود: بزودی اولین همایش فرصت‌های سرمایه گذاری در بخش گردشگری، صنایع دستی و گل وگیاه با حضور رسانه‌های کشور‌های عضو سازمان جهانی اکو با محوریت غرب مازندران برگزار خواهد شد.

در پایان این نشست ضمن پیگیری مسائل و مشکلات شهرک صنعتی سلمانشهر، تعدادی از صاحبان صنایع و سرمایه‌گذاران از رفع موانع در واحد‌های تولیدی و مشکلات خود گفتند.

انتهای پیام/آ


هیچ واحد تولیدی تا پایان امسال به خاطر بدهی بانکی تعطیل نخواهد شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار