حامد لک دروازبان فصل گذشته نساجی قراردادش را با این تیم تمدید نکرده است این در حالیست که نساجی برای جانشنین وی هم با دروازبانی قرارداد نبست.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، این جدیدترین تصویر از اردوی قرمزپوشان قائمشهری است که الان بیست روز از تمرینات شان می‌گذرد و تیم حتی به پایان یک اردوی بلند مدت در کردان کرج هم نزدیک می‌شود، اما تا به حال خبری از حامد لک نشده است.

حامد لک در فصل گذشته گاهی غیبت داشت و گاهی هم عملکرد نه چندان قابل قبولی داشت، اما ایستادنش در درون دروازه حس اعتماد را به همراه داشت، چون او با همان حواشی و حرکات به زعم هواداران لج درآور بازهم جزو بهترین‌های لیگ بود.

رضا مهاجری با اعتماد به جوانان نساجی و به نوعی جانشینان فصل گذشته حامد لک، دست به ریسکی خطرناک می‌زند که ممکن است آینده او و تیم کم تجربه اش را تحت شعاع قرار دهد.

از اهمیت دروازبان همین بس که عبدالله ویسی در کوران مسابقات حساس لیگ برتر دو فصل پیش که جنبه مرگ و زندگی پیدا کرده بود، به طنز گفت 'دروازبان خوب از پدر و مادر هم بهتر است'.

اینکه حامد لک کجاست و چه می‌کند خود سوال بزرگی است، چون نه تنها با نساجی وارد مذاکره نشده بلکه در سبد خرید هیچ تیمی هم مشاهده نشده است، البته شاید رویای بزرگ و همیشگی خود را در سر دارد و خیلی زیر پوستی در انتظار ترانسفر بیرانوند نشسته باشد!

انتهای پیام/ م

تمدید نشدن قرارداد حامد لک با تیم نساجی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار