شهروند ساری در هفته اول رقابت‌های لیگ برتر فصل با نتیجه سنگین چهار بر صفر مقابل مهمان خود سن ایچ ساوه شکست خورد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، بالاخره انتظار‌ها به پایان رسید و بیست و یکمین فصل لیگ برتر فوتسال کشور رسما دیروز پنجشنبه ١٢ تیر کلید خورد و امروز جمعه با برگزاری رقابت‌ها در شهر‌های مختلف ادامه یافت.

شهروند ساری نماینده مازندران که امسال با خرید‌های جدید و سرمربی باتجربه خود شگفتی سازی بزرگ را در سر می‌پروراند، در سالن مملو از تماشاگر سید رسول حسینی ساری که با کف پوش جدید و نونوار شده از این دیدار میزبانی می‌کرد، به مصاف سن ایچ ساوه رفت.

بازی در نیمه اول با برتری محسوس ساوه ای‌ها که تیم چغر و بد بدنی نشان می‌دادند، شروع شد و آن‌ها توانستند با نهایت استفاده از اشتباه بازیکنان میزبان و گلزنی مهدی کریمی در دقیقه ٥ به گل برسند و دو توپ آن‌ها هم با دفاع جانانه شهروندی‌ها از روی خط بیرون کشیده شد.

هرچند در ادامه نیمه نخست سفید و نارنجی پوشان ساروی بازی را با حمایت‌های هواداران در دست گرفتند، اما در نهایت به گل نرسیدند و دو تیم با همان یک گل به سود سن ایچ ساوه به رختکن رفتند.

نیمه دوم شهروند برای جبران نتیجه بازی هجومی کار را آغاز کرد و توپ و میدان را در اختیار گرفت، اما نتوانست از موقعیت‌های به دست آمده خود بهره ببرد و این سن ایچی‌ها بودند که توانستند ٣ گل در دقیقه ٣٥، ٣٩ و نیز ٣٠ ثانیه پایانی وارد دروازه شهروند کنند و با تحمیل شکستی سنگین به میزبان، ساری را به مقصد ساوه ترک کنند.

از نکات مهم بازی پنج خطا شدن ساوه ای‌ها از دقیقه ٣٥ بود که شهروند می‌توانست با هر خطا از روی نقطه دوم صاحب موقعیت پنالتی شود، اما در نهایت خطایی اتفاق نیفتاد تا این فرصت خوب هم از دست برود.

انتهای پیام/ب

اولین شکست شهروند در اولین هفته

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار